Alt om min G U L E favorittspray..!

Merket er Fache. Jeg fortalte i går at jeg drar til Sverige for å fylle på meg gul spray, men jeg glemte helt å skrive hvor jeg kjøpte den. Butikken heter Karlsson og nå har jeg funnet link til hjemmesiden deres.

Her →Våra butiker← ser du hvor de har de forskjellige butikkene sine. Jeg tok en titt rundt på nettet nå, bare for å sjekke priser og dette er virkelig billig. For 39,- kroner er det nok ikke mange som matcher. Jeg elsker ihvertfall denne gulfargen og den har en veldig fin glans. Holdbar er den også, for jeg har brukt den på blomsterpotter og masse annet rart ute. Det kommer et innlegg om det senere i dag.

Tommelen opp!

Karlsson har bare primærfargene pluss svart hvit og grå i den butikken jeg har vært, så utvalget er ikke det største, men hva gjør vel det når de har den kuleste av alle, nemlig den G U L E. Og om ikke utvalget er så stort er ihvertfall prisen liten og det veier virkelig opp!

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn← Fristen for å sende inn ditt bidrag er 17 august.

Minner også om  giveawayen hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Her er fortsatt solen fraværende mesteparten av dagen, men hva gjør veld det når man kan spraye dagen gul og i tillegg så er jeg så heldig å ha to S O L sikker stående på bordet her fortsatt.

Dette er ikke et sponset innlegg. Bare et tips fra en veldig fornøyd kunde, *hihi*

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin dag videre!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

 

#gjenbruk #spraylakk #gul #blomsterpotte #solsikke #interior #interiør #interiör #sverige #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing #fache #fachesprayfärg #fachespraymaling
7 kommentarer
    1. Så kult! Ha en fin torsdags ettermiddag. 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    2. Gult er kult 🙂 Jeg spraya alle krukkene i hagen gule i vår og alle har holdt på fargen uten om den som var av stein. Der detter malingen av i flak :-/
      Denne gulfargen var kjempefin dag. Er så godt med slike ting som lyser opp litt nå som det blir mørkere ute 🙂
      Ha en fortryllende torsdagskveld
      Mange klemmer

    3. Stilig gul farge og kanskje den fineste jeg har sett hittil. Takk for tips! Kanskje får jeg lurt mannen til å kjøpe med en neste gang han Harry handler.
      Jeg håper vi en gang vi spiser boller, eller noe annet godt, sammen. Det hadde vært veldig hyggelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg