Sommerens mest kreative blomsterpotter og vaser

En av de føste “blomsterpottene” jeg plantet i var denne kaffekjelen. 

Først med nydelige gule stemorsblomter. De har blomstret så fint fra tidlig i mai, til nå i begynnelsen august.

Kjempefin og stor ble den, men plutselig fikk den et hvitt belegg på bladene. Jeg tenkte det var lurt å klippe den ned, men da ville den ikke mer. Kanskje jeg hadde litt dårlig tolmodighet også, for ihvertfall har jeg plantet på nytt og nå skal jeg snart ta den med meg inn.

Lykkelitens første støvler fikk også en dæsj med gul spray og noen hull i buunn før jeg plantet stemorsblomster i dem.

De fikk nye blomster forrige uke, men blomstene trives ikke så godt i regnværet som har vært de siste dagene.

Lyspæra mi som leg laget for en stund siden rommer alltid en frisk blomst. Enten fra hagen eller fra noe jeg har her inne.

Alt er sprayet med den  G U L E  og fortsatt like kule sprayen som jeg skrev om *her*

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn← Fristen for å sende inn ditt bidrag er 17 august.

Minner også om  giveawayen hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin kveld!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla 

 

#gjenbruk #spraylakk #gul #blomsterpotte #eføy #interior #interiør #interiör #sverige #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing #konkkuranse #giveaway #utfordring #bruktfull #lykkeliten #diykaffekanne #kaffekanne #diystøvler #lyspære #diylyspære #hage #uteplassen
8 kommentarer
    1. Så spennende blomsterpotter du har vettu 🙂 Har ikke sett liknende noe sted, der er du helt unik 🙂 Liker både kaffekjelen og støvlene veldig godt 🙂 Håper du har en fin dag i regnet! Klemmer med sydvvester på tur din vei <3 ;-D

    2. Fantastisk kreativt! Likte spesielt godt lyspære-idéen 🙂 Men kan jeg spørre deg om en ting, så vil jeg gjerne vite hva statuen på bilde nr.2 etterlikner – er det en Budda?
      Ha en fin helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg