Jeg har vært hos naboen på slang..!

Ja, det er helt sant…Noen går på epleslang, men jeg..tar helt andre ting.

Naboen har et veldig fint fuglehus (som jeg egentlig også har veldig lyst på *hihi* 

Men det var ikke det jeg var på jakt etter. Ihvertfall ikke denne gangen..

Nei for du skjønner at under fuglehuset hennes der vokser det opp solsikker mellom hellene, og det hadde jeg veldig lyst på også.

Så etter å ha vannet, snakket og ordnet med dem når hun har vært på ferie, kom jeg frem til at jeg fortjente en. Eh..eller kanskje to *hihi* 

Så med hennes tillatelse gikk jeg over i dag og tok  de.

Med nye planter må man jo også ha matchende potte. Siden jeg både tror og håper at verdens fineste gule solsikke skal blomstre her, srayet jeg ivei med den gule sprayen min.

Her er resultatet *hihi* 

Litt mørkt, men sånn er det når det er gråvær.

Er du glad i solsikker?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en herlig kveld!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

 

#gjenbruk #spraylakk #gul #blomsterpotte #solsikke #interior #interiør #interiör #eplesleng #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #fuglehus #skaperglede #gulterkult #oppussing
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg