Noen bilder du kanskje ikke har sett?

God morgen ♥ Her er noen av mine siste Instagram oppdateringer. I en travel hverdag er det ofte litt lettvinnere å oppdatere der, så ta gjerne en titt på englaskreativeverden

D I N N E R  I S  S E R V E D

S O M M E R E N S  F A V O R I T T F R O K O S T

Smøreost med tykke tomatskiver og peppermix

E T  L I T E  P U S T  I   B A K K E N  – Da lykkeliten tar formiddagsduppen sin.

Settebordene sett fra en annen vinkel

og til slutt dette bankende hjertet som jeg delte i går. Da var det over 2000 som har valgt å følge meg på Instagram.

Er du en av dem?

 

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn←

 

Ønsker deg en herlig tirsdag!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #settebord #hamburger #instamgram #engla #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #englaskreativeverden #middag #frokost #hjerte #bruktfunn #sommer #konkurranse #gulterkult #oppussing #utfordring
6 kommentarer
    1. Hm..ennå ikke på Instagram jeg… men det må jeg jo bli 😉 Må bare finne ut hvordan jeg melder meg inn 😉 Du vet hvor treg jeg er med sånt 😀 Men får nok gjort det etterhvert <3 Fine bilder <3 Ha en fin dag da <3 klem til deg min venn <3

    2. Fargerike sommerbilder. For jeg forbinder sommer med farger! Høsten og vinteren er liksom litt mer grå. Skal søke deg opp på instagram også jeg. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg