Hekler så svetten renner – og enda et teppe er ferdig! (trinn for trinn beskrivelse finner du også her)

Det er kanskje ikke heklingen som gjør at svetten renner, men det blir ikke mindere varmt i solen med et stort teppe på fanget *hihi*

Men når både naboer og lykkelitens besteforeldre kommer med sengetøy til meg,

ja da er det bare å sette igang.

Det tar ikke mange timene. Litt nå og litt da og vipps så er det ferdig.

Med en gang teppet kommer på gulvet er det en som blir hoppende glad. Da tenker jeg ikke på hoptimisten,

men lykkeliten.

For så fort jeg la det på gulvet i dag kom han tuslende med kosen sin. Han elsker nemlig og sitte å leke og kose seg på disse teppene.

Har du heklet teppe av sengetøy enda?

Min trinn for trinn beskrivelse finner du ihvertfall *HER*

 

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn←

Ønsker deg en herlig  dag videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #utfordring #inspirasjon #craft #recycle #hoptimist #diy #diyteppe #diyragrug #oppskrift #lykkeliten #hobbyblogg
3 kommentarer
    1. Jepp jeg har 🙂 Har et på bloggen min i dag jeg også 🙂 Er SÅÅÅ moro å hekle, spesielt med så fine farger 🙂 Det ble kjempefint dette her også, og noen herlge bunker med sengetøy og farger du har, som blir så nydelige ryer 🙂 Jeg skal også prøve å gjøre mitt litt større.Og jeg er helt enig, jeg kjente på at det var varmt med ryen oppå seg i går 😀 Det silte alle veier 😀 Hi-hi. Fine små føtter koser seg nok på denne rya ja .-) Ha en strålende dag min venn <3 Håper vi sees snart:-) Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg