Fargene hjemme hos meg – det GULE

Jeg ble spurt om jeg kunne ta en liten “fargene hjemme hos meg” kavalkade av en dame på facebooksiden min. Utfordringen tar jeg på strak arm og først ut er det gule. Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger, forslag, spørsmål og tips om hva dere vil ha mer og evt mindre av. Så si gjene ifra hvis det er noe du ønsker at jeg skal skrive mere om.

Det startet rett før påske med den gamle stålampen som ble gul med spraylakk fra Biltema. På den brukte jeg billakk, for det var der jeg fant den fineste gulfargen.

Tett etterfulgt kom det gule bordet, som ble enda gulere forrige uke. Bordet ble også gult med spraylakk. Men dette ble først vasket, pusset og grunnet med sperregrunn.

Etterpå har det gått slag i slag. Den ene kjøkkenstolen ble gul med bengalack,

og enda en lampe ble gul med spraylakk.

Litt gule detaljer på kjøkkenet, 

og selvfølgelig litt gult på uteplassen.

Lykkeliten sine første støvler ble sprayet,

og det samme ble kaffekanna.

Gult er kult, det er sikkert og visst og jeg har blitt mer og mer glad i denne friske gladfargen. 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig kveld!

 

Klem  fra Engla ♥

 
#gjenbruk #spraylakk #gul #turkis #grønn #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #kart #farger #hobby #hoptimist #bruktfunn #sommer #konkurranse #gulterkult #oppussing #giveaway #settebord #instagram #facebook #utfordring #diykart

 

10 kommentarer
    1. Det var herlig Engla, så mye gult du egentlig har 🙂 Hvilken farge har egentlig Lykkeliten nå? 😀 Hi-hi. Moro å se fargene, sånn en for en 🙂 Jeg er på Langesund nå, koser meg med Mammaen til Lille Supermann. Nydelig her 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    2. Gult er kult og en farge til å bli glad av! Jeg kunne aldri ha hatt så mye farge i mitt eget hjem, men det er så gøy å se at folk tør og at de får det til med farger i hjemmet. Du er en av de som får det til å se kult ut! Fin og fargerik dag til deg, klem Erna

    3. Å så tøfft, jeg blir så inspirert av alle fargene dine. Settebordet, matta og så utrolig tøff bruk av gul. Gul er en farge jeg helt glemmer av…… Takk for inspirasjon i hværdagen 🙂 Å ja, det var meg som spurte – jeg har også blogg “LaLa`s Loft”. Ha en herlig helg 🙂

    4. GULT er skikkelig kult, min favorittfarge sammen med oransje 🙂 Også har æ en huinngammel lampe stående, SÅ kjekk over strikkinga i mørke vinterkvelder, så hvordan gjorde du det? Sprayet du rett på, eller sliping/pussing, heft, på først? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg