Happy birthday to me and thank you, to YOU

Endelig etter 40 år har jeg begynt å nyte bursdagen, dagen min!

Jeg gjorde det sikkert da jeg var lita også, men alle årene i mellom har jeg bare syntes det har vært flaut, og egentlig bare følt meg brydd over all oppmerksomhet og gaver. Disse nydelige rosene fikk jeg av besteforeldrene til lykkeliten da de var her forrige uke.

Nå feirer jeg og tar imot både gode ord og gaver med et stort takk ♥ 

Gavene behøver så absolutt ikke koste noe eller være TING, nei det er tiden sammen, og at det er en anledning til å møtes som betyr så mye for meg.

Den største gave de siste årene har vært at min lille flokk har vært samlet. Jammen blir den det i år også, for nå er min elste sønn på vei hjem fra skole og sommerjobbing i nord, så i dag får jeg samlet mine tre barn her hos meg ♥ Lite kan måles med det. Jeg elsker barna mine og den tiden jeg får dele med dem er så dyrbar. Vi har de bare til låns, det har virkelig gått opp for meg etter at de to største har forlatt redet.

Jeg har allerede fått flere fantastiske gaver i dag. Den ene var en nydelig blogginnlegg hos fineste frodit, en bloggvenninne, som jeg har vært så heldig å møte. Hun har skrevet et innlegg til meg/ om meg i dag. Hun gjorde det i fjor også. Jeg ble like rørt i år som i fjor, så tusen takk kjære frodith. Det fine bildet av meg, med fregner og det hele har hun laget. Jeg har lånt det fra innlegget hennes. Hvis du har lyst til å lese hele innlegget finner du det her → Englenes Pippi Langstrømpe

På Instagram ventet også en overaskelse i dag, for der hadde den hjertevarme, kreative og snille frk.c laget en collage av bilder jeg har lagt ut på Instagram og under hadde hun skrevet denne koselige teksten.

Hun skriver også blogg og har akkurat flyttet den til sitt eget domene. En blogg jeg virkelig anbefaler deg å titte innom hvis du ikke allerede har gjort det. Bloggen hennes finner du her →www.frkc.no

Her var det tomt for vann i krana da vi sto opp i dag, men lykken er å ha nok vann til nesten en full kopp kaffe på vannkokeren *hihi*

Nå skal jeg lage ferdig ostekaken og “duke” for å NYTE, nyte dagene med flokken samlet ♥ 

Minner om→ giveaway ←med trekkning i dag, hvor du kan vinne en byggesett til å lage eget etasjefat. 

Tusen, tusen takk til alle som titter innom meg her på bloggen og til alle dere som følger meg på Facebook og Instagram♥ Jeg setter utrolig stor pris på dere og det er nettopp dere som inspirerer meg til å fortsette å dele ♥ 

Ønsker DEG en  superfin dag videre!

Klem  fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#bursdag #feiring #blomster #familie #mamma #mammablogg #fremsnakk #fremsnakking # vennskap #barn #roser #takknemlighet #blogg #bloggvenner #anbefaling #ostekake #lykkeliten #giveaway #konkurranse #pippi #fargerikt #farger #interiør #hobby
15 kommentarer
    1. Kose deg masse da min venn 🙂 Jeg håper du får en herlig dag med flokken din 🙂 Og spise alt du ønsker i dag, av kaker og ostepop og annen snavel 😀 Herlig med blomster og hilsener da .-) Må si jeg synes jeg fikk til tegningen litt 😀 Klemmer store digre bursdagsklemmer <3

    2. frodith: 1000-takk fineste frodit <3 Tegningen er helt herlig og er jo litt lik meg også 🙂
      Du er god du <3
      Store gode klemmer til deg

    3. Gratulerer med dagen og ha en fantastisk dag sammen med dine.En fantadtisk flott blogg og mye inspirasjon og fargerik med dine ideea og følger deg og titter innom ofte.ha en fortsatt fin sommer.Og mange som sikkert følger deg og dine kresjoner og idea.en klem fra meg.

    4. gratulerer sååååå masse med dagen :))nydelig hilsen som beskriver deg på en perfekt måte :))for selv om vi ikke har møtt hverandre så er det ikke vanskelig å se att du er en snill,omtenksom og fargerik person som garantert er fint å være sammen med :))håper dagen har vært fin og att kvelden også blir fin.Klem fra Connie

    5. Gratulerer ennå en gang kjære fine Engla. Så flott at du kan glede deg over gratulasjoner og feiring, jeg tror det er en god ting og noe vi skulle ha tatt med oss fra barndommen og inn i voksenlivet. Tenker at den fineste bursdagsgavene i dag er at flokken samles, jeg håper dere koser dere masse sammen og at du legger deg med en lun hjertevarme i kveld.
      Tusen takk for rause ord og blogganbefaling. Jeg setter virkelig pris på deg og syns det har vært så fint å bli kjent med deg.
      Bursdagsklem

    6. Gratulere så mye med dagen, fineste Engla:)
      Hadde jeg nådd deg, skulle jeg gitt deg den fineste rosen i hagen min 😉
      Nyt siste timen av dagen din:):)
      Stor bursdagsklem fra meg<3

    7. Gratulerer sååå mye med dagen din kjære, gode En-Glad 😉
      Jeg har verdensdårligste nettverk her…alt er brukt opp..så jeg ble alfor sen.. bruker et kvarter
      på å laste inn en side 😀
      Håper dagen din har vært fin. Kommer på bursdagskaffe en dag 🙂
      Kjempeklem <3
      Susn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg