Pavlova kake på 1,2,3 (og vinner av giveaway)

Først av alt vil jeg bare si tusen tausen takk for alle de koselige kommentarene og gratulasjonene jeg fikk i går.Tusen, tusen takk ♥   

Nå har jeg laget pavlovakake for første gang. En utrolig enkel og grei kake som er gjort i en fei.

Ihvertfall når man lager den på den måten jeg gjorde *hihi* for jeg kjøpte Toro sin posemiks til marengsbunnen og bare fulgte bruksanvisningen på baksiden av pakken.

 En kjempegod “kake” som forsvant fort.

Gratulerer til Lena Johansen, som ble vinneren av byggesettet fra Koalaplan. Send meg din ardesse, så er pakken snart på vei til deg.

TUSEN takk til alle dere som deltok både her på bloggen, instagram og facebook

Er det noen av dere som vet hva denne blomsten heter? Det er en nydelig klatreblomst som jeg fikk i gave. 

Ønsker deg en herlig kveld videre og håper dagen din har vært god 

Klem  fra Engla 


 

 

#giveaway #trekkning #vinner #bursdag #iskaffe #kake #blomster #bake #pavlovakake #pavlova #takknemlig #takknemlighet #sommer #sol #kaffekos #tøysekaffe #marengs #marengsbunn
16 kommentarer
    1. Den kaka så god ut og takk for oppskrift 😀 Mammsen har satt meg på gluten og laktosefri diett, så nå suger jeg til meg alt av oppskrifter jeg bare finner 😀 Gratulerer til vinneren og til gårsdagen din <3 klæmmings <3

    2. Det hørtes ut som en lur kake 🙂 Noe for meg. Bare se bak på posen 😀 Så deilig den så ut 🙂 Regner med du hadde en herlig kveld i går 🙂 Og nå er du 41, så moro 😀 Fin blomst du hadde fått <3 Aner ikke hva den heter 😮 Stor klem til deg min venn <3 <3

    3. Den ble lekker :)) Jeg brukte posemix til 17.Mai mmmm den ble så innmari god at jeg lurer på om jeg skal lage den snart igjen :)) Håper du hadde en fin feiring!!

    4. Søstra mi lager den fra Toro posen og den er kjempegod…Gratulerer på etterskudd..eller gratulerte forresten på bloggen til Frodith i går 🙂

    5. ladyaugust: Tusen takk fine di <3 Kaka var kjempegod og utrolig lettvind. Men jeg aner ikke om den passer til din diett :p
      Håper du koser deg og nyter sommeren <3

      Stoooor go´klem fra Engla

    6. frodith: Tusen takk vennen min <3
      Dette er en lettvint og lur kake 🙂
      Jeg hadde en utrolig fin bursdag og har virkelig kosa meg med barna samlet. Bare så synd at tiden går så alt for fort...
      Håper du koser deg og nyter solskinnsdagene 🙂
      Stoooor god kvem til deg fra meg

    7. Elisabeth: Ja den er jo så god og så lettvint å lage da gitt 🙂
      Perfekt sommerkake spør du meg, men ostekake er fortsatt min favoritt, hihi

    8. annebe: Tusen, tusen takk 🙂
      Kaken er utrolig frisk og god, og veldig mektig 🙂
      Jeg kommer garantert til å lage den igjen, for det var jo så fort gjort 🙂

    9. Fru Stussli: Heklt enig med deg Bentevennen <3
      Du lager den sikkert fra bunn du, men jammen var dette lettvint 🙂
      Massevis av klemmer på vei til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg