Nytt etasjefat av gamle asjetter.

I går fant jeg asjett nr. tre og var klar for å lage enda et etasjefat.

Den øverste og den nederste asjetten hadde jeg fra før og i går fant jeg en helt enkel asjett som passet perfekt midt i mellom.

Frem med drillen og byggesettet ( fra koalaplan.com )

Jeg prøvde først med dette hvite, men synes ikke at det passet så godt siden asjettene ikke er helt hvite.

Da tok jeg like gjerne frem kobbersprayen (kjøpt på Biltema) og sprayet i vei *hihi*

Da ble det riktig så fint synes jeg.

Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne et rosa byggesett. Liker du ikke rosa er det bare å spraye det i den fargen du liker. (Enda en grunn til å kjøpe en sprayboks med yndlingsfargen din)

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg i min kreative verden 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #interior #interiør #interiör #grønn #giveaway #konkuranse #inspirasjon #biltema #spraylakk #hobbyblogg #stettfat #hobby #håndlaget #mydesign #etasjefat #kakefat #diy #fat #redesign #blogg #kreativ #doityourself #inspirasjon #craft #recycle #bruktfunn #upcycle #create #loppis
18 kommentarer
    1. Hei min venn <3 Så fint det blir. Du er helt rå med sprayen om dagen 🙂 Kjenner jeg får lyst til å spraye litt selv 🙂 Skal du være mye hjemme i sommer Engla-mor? 🙂 Om jeg setter nesen den veien mener jeg 🙂 Jeg skal noen små helger hit og dit, og noen dagsturer på besøk. Håper du koser deg, fint blir det hvertfall hos deg <3 Store klemmer til deg <3

    2. Dette er noe av det lekreste altså -ser skikkelig elegant og gammelt ut og da elsker eg det <3<3 er en stor fan av eldre serviser og eg samler på serviser og bestikk -eg er håpløs ahaha, har en haug

    3. frodith: Hei vennen min <3
      Tusen, tusen takk. Ja du må prøve å spraye du også 🙂
      Vi blir nok for det meste hjemme og DU er HJERTLIG velkommen hit <3
      Go`klemmer på vei til deg

    4. cuskima: Tusen takk kjære deg <3 Du skulle jo ha laget deg et selv du da, hvis du har masse fine asjetter stående i skapet 🙂 Det er jo så fint og dekorativt 🙂

    5. Veldig pent 🙂
      Har blitt veldig interessert i å lage/pusse opp ting selv i det siste…Lurer på hvordan du lager hullene i asjettene uten at de knuser?

    6. Heidi Anda: Tusen takk kjære deg <3
      Jeg bruker keramikkborr og diamantborr og da går det veldig bra 🙂
      Jeg var veldig redd for å ødelegge de nydelige asjettene jeg bruker, men har enda ikke ødelagt noen 🙂

    7. Har vært litt bekymret for de borrene 😀
      men ja har masse nydelige arvete fat som er sikkert nær 80 -100 år 🙂 vil helst ha de i en bit hahaha
      Men kanskje øve på en rimeligere først?
      <3<3

    8. Heidi Anda: Bare hyggelig 🙂
      Sett i gang, det er jo kjempefine gaver også!
      De selger både byggesettet og borr på koalaplan 😉

    9. cuskima: Hihi, ja kanskje lurt å øve litt først, men jeg lover deg at det går bra 🙂
      Tenk så gøy å skape noe nytt ut av arvegodset da 🙂

    10. Fin sammensetning! Jeg vet ikke om jeg hadde hatt hjerte til å ta hull i arvegodset mitt på den måten, men kanskje jeg kommer over noe passende i bruktbutikken en gang.. 🙂

    11. Nydelig! Og en kjempe fin ide, har også noen “single” tallerkener som kan bli fine til fat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg