Gult er kult, bare se…! (bananas med sprayflaska igjen..:)

Jeg måtte bare prøve ut dette, for på Kremmerhuset har jeg siklet på noen kjempekule og selvfølgelig gule lamper, men fargene skifter og da er det jo ingen vits i å betale massevis.

Derfor tok jeg saken i egne hender og tok med meg ei gammel lampe ut for å spraye. I all iver etter å komme i gang glemte desverre å ta skikkelige før bilder.

Først var det bare lampefoten jeg sprayet, for jeg var usikker på om skjermen skulle være som den var.

Men etter å ha skrudd på skjermen igjen, fant jeg fort ut at jeg ville ha samme farge på den også.

Resultatet ble helt gult *hihi*

Hoptimisten hopper opp og ned i glede og er helt enig med meg. Gult er Kult  

Solsikken var en påskjønnelse til meg selv fra meg selv. Jeg har rydde vaske kaste dager her om dagen, og i går fikk jeg gjort masse  *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Er du glad i gult?

Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne en byggesett til å lage eget etasjefat

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tusen takk for at du titter innom 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #lampe #interior #interiør #interiör #gulterkult #hobby #gul #mydesign #redesign #gult #giveaway #blogg #kreativ #konkuranse #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #fargeglede #engla #hoptimist #gjenbruk #solsikke
29 kommentarer

Siste innlegg