Diy – Nytt etasjefat på 1-2-3

Det er flere av dere som har spurt hva diy betyr. Det er en forkortelse for do it yourself, gjør det selv.

I dag har jeg laget et nytt etasjefat. Eller..jeg lagde det faktisk for flere måneder siden, men ble aldri fornøyd med det. Da så det nånn ut. Jeg ville egentlig ha en skål under koppen også, men den klarte jeg å knuse.

Rart det der, men i dag fikk jeg en lys ide, og den var å bare ha to etasjer. Da fikk jeg det jo på en måte sånn som jeg ville *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Litt orginalt med en kopp på toppen. De hjerteformede sukkerbitene har jeg også laget selv. De kan du lese om *HER*

Asjettene har jeg funnet på bruktbutikken. Etter at jeg begynte å lage disse fatene har jeg alltid øynene oppe for nye fine asjetter og fat.

Jeg har laget et etasjefat tidligere som du kan lese mere om *HER* Der viser jeg også trinn for trinn beskrivelse.

Ønsker deg en  superfin dag videre!

Klem  fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #stue #kaffekopp #interior #interiør #interiör #stettfat #hobby #håndlaget #mydesign #etasjefat #kakefat #diy #fat #redesign #blogg #kreativ #doityourself #inspirasjon #craft #recycle #bruktfunn #upcycle #create #loppis
9 kommentarer

Siste innlegg