To tepper klare for andre tåfiser.. :)

Der var trådene festet og teppene klare for andre tåfiser. I helgen solgte jeg nemlig to tepper, og begge skulle bli nye baderommsmatter.

Teppene er utrolig myke og deilige å stå på. De kan vaskes på samme måte som sengetøy, og tørkes i trommel. Det gjør at  de er perfekte som baderomsmatter.

Kanskje på tide at jeg også får meg ei baderomsmatte…Jeg har tenk på det flere gager. At neste gang jeg vasker badet, skal jeg jammen finne frem et fint teppe. Men så glemmer jeg det fort igjen..

Dette teppet havnet hos min gode nabo. Hun fikk det i går kveld. Teppet rakk bare så vidt å komme på baderommsgulvet før Tarzan, katten hennes rullet seg rundt på det. Både hunder og katter elsker disse teppene og jeg skjønner de godt. 

To tepper mindre, men jeg har sikkert 10-15 til her…*hihi*

Hvis du også har lyst til å hekle deg et teppe, finner du min trinn for trinn heskrivelse *HER*

I dag har jeg stått ute i solen og malt en hylle til Lykkeliten sitt rom. Deilig å kunne stå ute å male, også tørker det jo så fort.

Har du hatt en fin dag?

Nå er lysene tent å jeg skal slappe av i sofakroken resten av kvelden. 

Ønsker deg en  herlig kveld videre!

Klem  fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #giveaway #inspirasjon #craft #recycle #maling #turkis #diy #diyteppe #diyragrug #stemor #stemorsblomster #hobbyblogg
10 kommentarer
    1. Herlige matter! Blir så inspirert av å se det du finner på.. Får ha det i bakhodet til jeg er klar for å bytte ut matta jeg har.. Den var opprinnelig beige, men har nå fått en utrolig fæl tissegul farge.. Men nå har jeg i hvert fall lært å ikke vaske to matter samtidig 😝

    2. så kjekt da å få solgt to tepper,dei var kjempefine .
      Lykkeliten sin hylle blir også kjempefin ,deilig farge du bruker:))
      med et lite teppelager burde du kunne legge et på bade ditt også ja ,deilig det .

    3. SÅ fine ryer, og å få solgt noen er jo lurt ikke sant? 😀 Så du får plass til noen nye i kroken din….. 😀 Og den herlige hylla 🙂 Så heldig Lykkeliten blir 🙂 Stor god klem til deg <3 Jeg er trøtt som en strømpe i dag 😮 Må lade litt 🙂 <3

    4. Nydelige tepper Engla <3 Mitt ble bulkete og rart, men er i gang med nummer 2 🙂 Hundene her går av mokk med disse teppene. Det jeg holder på å hekle nå la jeg fra meg på stuebordet og da jeg kom tilbake lå Loke oppå teppet oppå bordet. Hundene elsker disse 🙂 Dagen i dag ble ikke heeelt som planlagt, men i morgen da altså :DD 😉 Ha en fiiiin kveld fineste Engla <3 klæmmevarmt 🙂

    5. Flotte tepper, mulig jeg vil prøve å lage meg en slik senere utpå høsten. Nu er det altfor mange andre prosjekt på gang. Men, hvor fant du alle de fine tingene du har lagt inn på bloggen din. De som ligger på høyre siden? Både teller, Ig konto med mere?
      Hilsen Jorunn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg