Gjenbruk av tomme glass – fine som gaver

Jeg har ikke akkurat funnet opp kruttet her, men jeg har gjort noe jeg lenge har tenkt på. Nemlig pynte noen tomme syltetøyglass. For flere måneder siden kjøpte jeg disse søte uglene på Søstrene Grene, men de ble bare liggende helt til i går. Da hadde min gode nabojente bursdag og jeg fikk en god grunn til å sette igang.

Først vasket jeg glassene og lokkene godt. Pusset lokkene med fint sandpapir, også grunnet jeg de.

Når de var ferdig grunnet sprayet jeg de. Et turkis og et rosa.

På toppen limte jeg fast en ugle.

Dette turkise beholder jeg selv, ihvertfall inntill videre,*hihi*

 

Det rosa har jeg fyllt opp med godis og en søt liten pose med steiner. For jeg har nemlig klart å smitte naboene, så de har også blitt steingale,  

Men de gær`ne har det godt og i dag tror jeg jammen vi skal på grillfest hos naboene, *hihi*

“I’m not the best but i’m trying my best” 

Ønsker deg en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #syltetøyglass #ugler #interior #interiør #interiör #ugle #hobby #søstrenegrene #mydesign #redesign #turkis #gave #rosa #steiner #blogg #kreativ #krystaller #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #roser #fargeglede #nabo #venner #grillfest
12 kommentarer
    1. livjudit: Tusen takk kjære deg <3 Jeg er helt enig, men det er ikke alle som synes det. Denne gangen ble på en måte glasset bare innpakkningen og det er jo gøy. Hvis man vil gi litt mer kan man jo også tape fast en peng i lokket 🙂

    2. Så koselig gave! Og innpakningen ble veldig fin, den lille uglen på toppen satte prikken over i’en. Det er bare fantasien som setter stopper for hva et slikt glass kan inneholde. Rosebildet ditt har helt nydelig farge, det likte jeg godt. Ha en super lørdag <3

    3. frustrertfrueihouston: tusen takk kjære deg <3 Gøy å gjøre litt ekstra. Denne gangen fikk jeg endelig gjort noe jeg hadde tenkt på lenge 🙂
      Ha en fortsatt fin lørdag du også fine frue 😉

    4. nemmen så utrolig søte!!!!! for en morsom ide ,og spesielt med å fylle dem med litt smått eller en peng i lokket -genialt. Og DE lekre rosene du wow <3
      vakre roser til en vakker Engla <3

    5. Utrolig koselige de ugle-glassene, ble veldig søte altså 🙂 Skjønner du ville ha et selv 🙂 Hi-hi. Har du hatt det koselig på grillparty? 🙂 Jeg har vært en liten tur på landet faktisk 🙂 Klemmer til deg min venn, håper du koser deg <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg