Forfriskende deilig Mojito ice pops

I helgen laget jeg verdens beste ice pops for voksne. En deilig forfriskning på varme sommerdager, og et perfekt innslag på sommerfesten.

Mojito er en drink bestående av mynteblader, lime, sukker, hvit rom, soda og knust is. En farlig god drink spør du meg *hihi* 

Nå er det mange år siden jeg smakte Mojito, så det jeg husket var bare den syrlige smaken.  Jeg er ikke så glad i sprit, så drinker er ikke helt min greie, men siden jeg elsker å prøve nye ting måtte jeg jo prøve å lage min favorittdrink som ice pops.

Jeg gjorde det veldig enkelt og kjøpte en boks med Mojito på butikken.

Skjærte opp lime i båter,  kuttet opp noen mynteblader og fordelte det i de fire rommene.

Deretter fylte jeg opp med Mojito og puttet det i fryseren. Etter ca 12 timer var de klare. Resultatet ble en forfriskende og deilig Mojito på pinne *hihi* 

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#mat #drikke #drink #mojito #icepops #mojitoicepops #mynteblader #lime #hjemmeaget #kreativ #forfriskende #sommerdrikk #
16 kommentarer

Siste innlegg