Prosjekt uteplass – bananas med sprayflaska

På fredag gikk jeg bananas med sprayflaska igjen og denne gangen var det et svart smijernsstativ som fikk dusjet seg *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Jeg ble støl i hånden etter denne sprayrunden, men det ble et fint blikkfang her ute. Jeg glemte desverre å ta før bilder, med det var svart med litt rust og skallmerker. Litt slitent rett og slett. Siden det hadde kommet rust grunnet jeg det først, også var det bare å spraye i vei med min turkise spray. 

Litt gjenbrukspynt er det også i den ene hylla her, for dette er en blikkboks, som er sprayet rosa. Blomstene har jeg plukket opp mellom hellene her ute.  *hihi*    

Nok en solfylt og herlig helg er på hell, men vi har ihvertfall utnyttet solstrålene godt. 

I går kveld satt jeg ute her med et glass cider, levende lys, og lys i lyslenken som jeg også har hengt opp i helgen.

Har du hatt en fin helg?

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #smijern #interior #interiør #interiör #uteplassen #hobby #turkis #mydesign #redesign #gulterkult #stemorsblomst #blogg #kreativ #smijernstårn #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #fargeglede #engla #hortensia #gjenbruk #lyslenke #utelys
15 kommentarer
    1. om jeg ikke var misunnelig på glass skapet ditt før, så er jeg ihvertfall det nå;)
      Ble knallfin hele ute plassen din. Gleder meg til å dynge der igjen;) Klem

    2. Du inspirerer meg Engla. Går litt bananas selv til tider 🙂 Følger bloggen din, og jeg smiler for meg selv.Det er så forfriskende å se alt du forandrer på og har “kopiert” noe, men er litt forsiktig med fargevalg.Takk for gode ideer og innspirasjon 🙂

    3. cuskima: Tusen takk snille gode deg <3
      Tenk såmye man kan gjøre ut av nesten ingen ting. Mesteparten av det jeg holder på med er jo både lett og fort gjort 🙂

    4. Livsverden: Tusen takk kjære deg <3
      Synd at bloggingen ikke var noe for deg, men veldig koselig at du fortsatt vil slå følge med meg 🙂

    5. Svanhid Berg: Tusen takk Svanhild, så koselig å høre at du blir inspirert 🙂
      Det er kommentarer som dette som gjør det så artig å fortsette å dele 🙂
      Jeg har bare bestemt meg for å ta det helt ut med farger, så her er det til tider sikker litt mye av det gode, hihi

    6. Kankje er det lett og enketl og artig, men å komme på det likssom hahaha helt amazing. Eg blir så imponert av forskjellige typer kreativitet <3<3
      ha en nydelig dag fining -nå er eg tilbake på nett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg