Always belive

Always believe that something wonderful is about to happen. 

Tenk positive tanker,

si positive ord,

gjør positive handlinger 

og det positive gror.

Det er ord jeg prøver å leve etter, og mine barn har fått de inn gjennom morsmelken.

Jeg ble plutselig bekymret for om gårsdagens innlegg ble et klageinnlegg, for det var ikke intensjonen. Jeg skulle bare forklare hvorfor det var litt stille fra denne kanten.

Tusen takk for gode ord og klemmer  jeg setter utrolig stor pris å hver eneste en av dere som titter innom og legger igjen så koselige kommentarer både her, på facebook og på instagram. Tror det hjalp jeg, for i dag har jeg hatt litt mer energi igjen. Så selv om jeg fortsatt er tett i pappen og klør i øynene har ihvertfall ideene ploppet opp igjen. 

I dag har jeg prøvd å gjøre litt ute, og i morgen skal jeg realisere noen flere av ideene mine. En drømmefanger med vindspill har kommet opp. Det blir en så koselig lyd når vinden blåser på bambusrørene, synes jeg. Håper bare at naboene er enige *hihi*   

Har du hatt en fin dag?

Nå har jeg tent lysene på stuebordet og har tenkt å holde meg våken en liten stund til *hihi*

Ønsker deg en  herlig kveld videre!

Klem  fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#hortensia #kobber #gjenbruk #alergi #pollenalergi #redesign #interiør #spraylakk #belive #takknemlig #drømmefanger #vindspill #uteplassen #hobby #dikt #lykkeliten #takknemlighet #tusentakk
7 kommentarer
    1. I dag har eg lagt litt strykeflat og ikkje vært veldig produktiv,men leser litt blogg innimellom og måtte innom din selvsagt -fine du 🙂

    2. det behøver ikke være negativt å klage en gang iblandt på blogg :))vi gjør det alle hver vår gang.Livet er jo ikke bare burde burde,livet er alt,gode dager og mindre gode dager :))men når det er sagt så var det kjekt å lese att du hadde litt mer energi i dag ,du skal se att et bitte lite sutreinlegg hjelper sånn innimellom hi hi,ha en fortsatt fin kveld

    3. Herlige bilder og ord som vanlig <3 Jeg elsker slike bambuslydting for de er så herlige å høre på meeen gitaristen får hetta av slike lyder...og de andre In August-folka også, men ikke jeg :DDDD Goood klæm til fineste Engla <3

    4. Koselige bilder 🙂 Her er ikke toppformen inne, så mye sofa og lite kreativitet….. Ikke allergisk, så det er nok noe virustull 🙂 God bedring til deg og til meg! Nattinatt 🙂

    5. Jeg regner med at naboene MÅ da like den lyden 🙂 Og skal man få fanget en drøm så må man bare ha en sånn.. Så det får de tåle 🙂 Hi-hi Så deilig at du har fått igjen litt energi, nå er jeg spent på hva du skal lage <3 Kom igjen vis fram 🙂 Jeg skal gjøre noe hemmelig i morgen, men det må jeg fortelle deg om senere 🙂 Deilig å leve etter de ordene der 🙂 Håper du har verdens beste fredag min venn, det skal denne bli, en helg igjen bare så har jeg ferie etterpå 🙂 Altså EN uke igjen da 😀 Klemmer i bøttevis <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg