Hurra for søta bror…og min søte søster

I dag er det Sveriges nasjonaldag og med mange svenske lesere må det jo feires litt her også. Som du ser har min søster pyntet seg for anledningen.

Vi har nemlig vært på loppis og da ser du kanskje hva hun fant. Hatten hadde hun selvfølgelig på seg da hun kom ut kom ut fra toget *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Her har jeg blandet sammen alle mine “svenske” duppeditter og gjort det klart for kaffeslaberas.

Hipp hipp hurra for Sverige og alle mine svenske lesere!!!

Men det er ikke bare Sverige som feires i dag for fineste Susie som er født 06.06.06 er nemlig 8 år i dag.

Nå er jeg klar for en jentekveld sammen med min søster og min datter.

 

Ønsker deg en herlig kveld!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #kaffekanne #loppis #interior #interiør #interiör #bruktfunn #hobby #sverige #mydesign #redesign #gulterkult #nasjonaldag #stemorsblomst #familie #blogg #kreativ #hund #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #spa #fargeglede #englaskreativeverden #engla #chihuahua
9 kommentarer

Siste innlegg