Mai – en herlig og fargerik måned

Noen ganger er det godt å ta noen tilbakeblikk, og denne gangen var det faktisk ekstra godt for meg. Jeg har følt at jeg ikke har fått gjort så mye her. Men når igjen tar et tilbakeblikk er det store forandringer alikevel.

Store deler av mai har gått med til å male kjøkkengruppen, men innimellom har jeg også gjort litt annet. Lysestaken over gikk fra å være påskegul til turkis.

Jeg byttet ut det gamle kjøkkenbordet og mine flotte spisestuestoler i rottng til fordel for denne kjøkkengruppen.

Hvorfor?

Vi tenger rett og slett mere plass og da var det mye lurere å ha et klaffebord. Da hele settet inkl. fire stoler kostet 350 kroner var jeg snar om å sikre meg det.

Alt var trehvitt, så her var det frem med malingsspannene og duke for fargefest.

En stol har blitt gul, og to har blitt turkise. Den fjerde har jeg ikke startet på enda, men håper å få det til i løpet av uka.

Vi har vært masse ute i det nydelige været,

gått lange turer, plukket massevis av blomster,

og studert humlene.

Mai har virkelig vært en fargerik og fantastisk måned både inne og ute.

Nå er det bare å si:


Det blir spennende å se hva denne måneden byr på*hihi* Har du noen prosjekter på gang denne måneden?

I morgen skal jeg vise frem noe gult og kult som jeg har gjort istand i hagen.

Ønsker deg en herlig kveld!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #kjøpmannsdisk #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #håndlaget #mydesign #hobbylakk #redesign #blogg #kreativ #grønn #inspirasjon #craft #recycle #kart #mydesign #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #map #decoupage #blogg #mai #gul #gult #kjøkken #humle 
8 kommentarer
    1. Har du ryddet hjørnet ditt nå da? 😀 Ha-ha…bare tuller -bare husker du OG andre har sagt det der med et hjørne av gangen 😀 til bilder 😀 Jeg synes det var så nydelig hos deg at du kunne tatt bilder i alle retninger 🙂 Det blir så fargerikt og fint hos deg, og da blir man glad da 🙂 Jeg tipper at juni har masse å by på til deg og meg 🙂 Jeg kommer snart en tur igjen tenker jeg 😀 i sommersola <3 klemmer i vei <3

    2. frodith: Hvilket av hjørnene, hihi Rydder og rydder og rydder jeg men…Tusen takk snille frodith <3 Jeg trives godt her i mitt fargerike 😀
      Du er hjertlig velkommen min venn og nå har det blitt riktig så koselig ute her også 🙂
      Ønsker deg en herlig kveld og håper dagen har vært superfin!
      Go´klemmer på vei til deg <3

    3. annebe: Tusen takk kjære deg <3 Det er så gøy når man kan fornye ting og få de akkurat som man vil 🙂
      Lykke til med din oppfrisking!
      Klem fra Engla

    4. Den kommoden ble stilig med den ene grønne skuffen 🙂 Og gult er en herlig farge nå som det er blitt sommer. Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av noe gult strikkegarn.. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg