Giveaway med trekning i morgen kveld

Her nyter vi de solfylte dagene og er ute så mye som vi bare kan. Nå er lykkeliten i drømmeland og jeg venter besøk av ei god venninne. Gleder meg til en fin kveld sammen med henne.

Jeg titter innom for å ønske dere en herlig lørdagskveld og for å minne om giveaway  med trekning i morgen kveld.

Håper du har hatt en fin dag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#konkurranse #giveaway #putetrekk #diy #gds #sds #interiør #blogg #hobby #pute #gjenbruk #interior #redesign #englaskreativeverden #engla #tips #stemorsblomst #flytelys #hage #stemning #telys #dekor
5 kommentarer
    1. Jeg tror jeg er med Engla? 😀 SKrev en kommentar for lenge siden, hvis ikke sier jeg nå: JEG ER MED 😀 Håper du har kose-moset masse med besøk i går 🙂 Og at du har fine dager med Lykkeliten, men det regner jeg med siden vi hører så lite fra deg her inne 😀 Hi-hi Sånn er det, ute og koser oss i sola og varmen 🙂 Jeg skal også noe kos i dag, og så er det jammen ikke lenge til sommerferie heller :- ) Stor god klem til deg min venn <3

    2. For en koselig utekrok du har Engla. Tenker meg du koser deg masse der for tiden. Deilig sommervær. Jeg har en plan om å sy og lag litt friskt og nytt på min uteplass også, men så er det så tungt å komme seg inn å sy, når solen skinner ute.
      Nyt dagene fine vennen <3
      Mange klemmer fra Bente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg