Bruktfunn på garasjesalget

Denne uken har det vært garasjesalg i nabolaget her og etter å ha trillet forbi der mange ganger, måtte jeg til slutt stoppe opp og ta en titt.

Damen som hadde garasjesalget var som meg. Veldig glad i gamle ting, og dette er noe av det som ble med meg hjem.

Skomaker bli ved din lest  *hihi* 

Denne vekket minner fra tresløyden på skolen.

En gammel høvvel. Jeg elsket sløyd da jeg gikk på barneskolen, og i forhold til alderen synes jeg i dag at jeg laget masse fint.

Dette “gullet” betalte jeg den nette sum av kr 20 for, så det kan vel trygt kalles et kupp *hihi*

Rosebladene er siste rest etter 17-mai buketten og det ble akkurat nok til ordet LOVE.

Da passer det jo veldig fint å fortelle at jeg setter utrolig stor pris å hver eneste en av dere som, følger meg, titter innom, og til alle dere som legger igjen så koselige kommentarer både her, på facebook og på instagram,

Tusen, tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

 

Sett ned farten

Ingenting

er mer dyrbart

enn øyeblikket♥

Det er det jeg har tenkt å gjøre de neste dagene. Bare nyte fridagene sammen med lykkeliten. Endelig begynner uteplassen å ta litt form her, så mye av dagene blir nok tilbringt der. Nå skal jeg ut å blåse luft i plaskebassenget og fylle i vann før lykkeliten våkner.

Ønsker deg en  superfin dag videre!

Klem  fra Engla♥

 

<Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne en nydelig pute i valgfri farge>

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#antikk #skomaker #skomakerlest #bruktfunn #garasjesalg #loppis #interiør #roser #roseblader #kaffe #tøysekaffe #love #kjærlighet #quote #dikt #lykkeliten #giveaway #konkurranse #tresløyd #kupp #lopper #takknemlig #takknemlighet #tusentakk
8 kommentarer
    1. Koselige ting Engla, og koselig med garasjesalg da 🙂 I nærheten av deg eller? idag skal jeg kanskje bade, hos søsters. På landet. Hvis jeg orker da 😀 Litt foto blir det hvertfall 🙂 Hva bedriver du i dag da? Noen flere ryer på gang? 😀 Klemmer til deg min venn <3

    2. Kjempe flotte ting du har kjøpt…. Der har du gjort ett kupp.. Jeg vet de skoene er kjempe dyre..er glad i gammle ting selv <3 flott med rosebladene.. Ha en fin kveld.. Klem klem <3

    3. så festlige bruktfunn,likte spesielt skoholderane da :))men høvelen var også flott og nostalgisk.
      Håper dagen din ble fin ,plaskebaseng hørtes ikke feil ut,da har dere det iallefall varmt 🙂

    4. Du er jammen flink til se ting. Hadde jeg sett disse hadde jeg bare gått forbi, men nå ser jeg jo at da hadde jeg gått fra skatter. Kjempefine! Og høvelen fra tresløyden vekker minner <3 Så moro!!
      Ha en riktig god natt fineste Engla.
      Nattaklemmer

    5. Ja det var en skikkelig kupp du har gjort der vennen:)
      Misunnelig på den høvelen;)
      Super duper dag til deg, nyyyyt solen <3
      Klem underveis, tar ca 3,5 timer før den rekker frem. hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg