Let the party begin!

Dere som begynner å kjenne meg nå, vet at fredag er ostepoppens dag her hos oss. Men nå har vi fått en til i hus, som er hoppende glad for at ostepoppen kommer på bordet. Han spurte ikke om lov, og sang ikke store små sett deg nå, en gang…

Hmmm…vet ikke om jeg liker å måtte dele ostepoppen med enda en til, selv ikke etter å ha vært i Sverige og kjøpt en bitteliten pose. Ja du vet en sånn bitteliten pose med 450 gram oppi. Ikke mye delt på tre det, eller? 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Dette må jeg tenke litt over, så imens får hoptimisten sitte på krakken til lykkeliten. Teksten passer kanskje, for han lot ikke sjangsen gå fra seg da han så bollen på bordet *hihi* 

Nå er lykkeliten i drømmeland og jeg skal innta sofakroken,

men først vil jeg sende en hilsen til kjente og kjære i Trysil. Jeg ber en stille bønn om at regnet stopper og at issmeltingen går litt saktere, for denne vakre elven har nemlig gått langt over sine bredder de siste dagene.

Jeg har selv opplevd storflom i Trysil og vet hvor mye det kan ødelegge. 

Nå er lysene tent, ostepoppen på bordet og jeg ønsker dere en riktig fin fredagskveld *♥*

Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne en nydelig pute i valgfri farge.

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#ostepopp #hoptimist #turkis #interior #interiør #interiör #solsikke #flom #naturbiler #storflom #trysil #roser #blogg #lykkeliten #cheezdoodles #inspirasjon #luciekaas #trysilelva #krakk #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #traktor #giveaway #blogg #konkurranse
5 kommentarer
    1. dere koser dere fredagskvelden :)) unnet meg faktisk 2 konfektbiter selv i kveld hi hi.
      Tenker det er rom for den lille blå også,han spiser sikkert ikke så masse :))ha en nydelig kveld

    2. Ha-ha…vil ikke DELE nei 😀 Det skjønner jeg godt 😉 Nok med to oppi den posen liksom 🙂 Herlig solsikke, for det er det det ER?? Har du den i hagen din?? 🙂 Ha en god natt engelen min <3 🙂 Klemmer i bøttevis <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg