Giveaway – Vinn nydelig putetrekk i valgfri farge

Denne gangen kan du vinne putetrekk.

Du kan velge mellom to forskjellige farger. Mørk grå, som er lik den jeg fargela tidligere i uken,

eller en beige som er lik den som jeg har trekt om stolseter med.

Hvis du vil være med på denne giveawayen gjør du slik: 

Kommentere dette innlegget = 1 lodd

Link til dette innlegget på bloggen din = 1 lodd

Like min Facebookside Englas kreative verden = 2 lodd

Følge englaskreativeverden på instagram = 2 lodd

Til sammen kan du da få 6 lodd

Husk å skrive i kommentarfeltet her hvor mange lodd du tar. 

Hvis du følger på instagram er det fint om du skriver ditt brukernavn også.

Nå håper jeg også at anonyme lesere vil  gi seg til kjenne 🙂

Legg igjen en kommentar og bli med i trekningen da vel…:)

Du trenger ikke å ha egen blogg for å være med, 

men husk da å skrive epostadresse- så jeg vet hvem som er med!

Trekning vil skje søndag 1 juni.

Lykke til!

Ønsker deg en herlig dag !

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#konkurranse #giveaway #putetrekk #diy #gds #sds #interiør #blogg #hobby #pute #gjenbruk #interior #redesign #englaskreativeverden #engla
55 kommentarer

Siste innlegg