Jeg er steingal…!!! (og har kilosvis av dem)

Helt fra jeg var bitte lita har jeg vært veldig fasinert av steiner. Da vi var på badestranden satt jeg stort sett i vannkanten og tittet for å se om jeg fant noen fine. De fleste barn er nok i større eller mindre grad fasinerte, men hos meg har det aldri sluttet.

Jeg elsker steiner og krystaller og har kilosvis av dem her *hihi* 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Dette er en kjempestor og utrolig nydelig bergkrystall. Prisen på denne var i utgangspunktet satt til 12000,- , men da jeg kjøpte den drev jeg selv en butikk som het Drømmefangeren og fikk den derfor til innkjøpspris.

Sånne små tromlede steiner har jeg kassevis av, og noen av mine favoritter har jeg samlet i dette hjertet fra Panduro.

Til slutt noen engler i bergkrystall.

Jeg har mange flere og kommer nok til å vise noen av dem etterhvert også.

Jeg elsker engler, steiner og liljekonvall, og endelig har liljekonvallen vokst seg store nok til at jeg kan ta med meg noen inn og putte de i lyspæra *hihi* 

Til slutt vil jeg minne om → giveaway ← hvor du kan vinne et nydelig putetrekk i valgfri farge.

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

 

#steiner #krystaller #bergkrystall #interior #interiør #interiör #stein #krystall #engler #engel #krystallengel #liljekonvall #blogg #blomster #vår #inspirasjon #diy #hobby #drømmefangeren #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #hjerte #giveaway #konkurranse #ditlyspære #lyspære
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg