Laget min egen favorittpute

På Instagram ble jeg spurt om jeg ville vise frem min favorittpute før helgen. Jeg valgte å vise puten på bildet under.

Ikke fordi det er min favorittpute, men teksten passet så godt den dagen.

Men…når jeg først ble bedt om å vise en favorittpute, fikk jeg jo veldig lyst til å lage min egen.

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Frem med tekstiltusjer og et nyvasket putetrekk, for her fyller vi på med alle regnbuens farger.

Så hvis noen spør meg igjen, er dette min nye favorittpute. Ihvertfall akkurat nå, hihi

Tusjene er kjøpt på Panduro.

Helgens rosebukett puttet jeg rett og slett rett oppi vannkanna.

Har du en favorittpute?

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #tekstiltusj #puter #favorittpute #diy #doityourselfe #rose #roser #vannkanne #colorsplash #fargerikt #interiør #interiørblogg #hobby #hobbyblogg #helg #utfordring #søstrenegrene #panduro #farger #sofakrok #stue
11 kommentarer
    1. Neeeeei…. har vel ikke akkurat det tror jeg… Jeg har ikke så mye fine puter hjemme… Men den du hadde med tusj-skrift på, den med englene, ja DEN er fin 🙂 Den må nok være MIN favoritt også 😀 Ha-ha Stor god klem til deg Engla <3

    2. Så flott puta ble med farger! Min Englapute har på mystisk vis havnet på et pikerom…. Den passet jo så godt hos meg sa frøkna… Vi er nå enige om at det er et lån gjennom sommeren men SÅ!!
      Nå skal jeg se om jeg finner noe maling i kjelleren. Jeg føler meg litt gul i dag 🙂
      Ha en fortryllende dag fineste Englavenn
      Gulekuleklemmer

    3. utrolig vakre puter,like begge med tekst og også dei rosa:)det er så glade farger i interiøret ditt at en blir glad av å se bildene 🙂 nå har vel ikke jeg noen direkte favorittpute,men jeg har en jeg verner litt ekstra om siden det er påtrykt bilde av våre 2 elsdte barnebarn på den 🙂

    4. Så utrolig fin den puta ble!!!
      Og for en enkel måte å forandre på noe man kanskje er litt lei 🙂 den
      ideen tar jeg med meg!
      Tøft med alle fargene på puta og pynten på bordet, kjenner jeg
      absolutt er klar for mer farger 🙂
      God ny uke!
      Trude C.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg