Almost done

Enjoy the sun, står det på puten min, og det er virkelig det vi har gjort de siste dagene.

Men det betyr ikke at jeg har sluttet med mine kreative sprell…neida her drar jeg med meg hekleteppet og hekler litt innimellom også.

Dette teppet er snart ferdig og blir ganske stort..

Det har vært litt stille fra meg noen dager, for på kveldene holder jeg fortsatt på å male det “nye kjøkkenbordet og stolene. Kjempegøy, men litt av en jobb må jeg si.

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #roser #inspirasjon #craft #recycle #kjøkkenstol #gul #diy #diyteppe #diyragrug #maling #bengalack #hobbyblogg
13 kommentarer
    1. det var deilige farger i teppet :)nå har jeg også fått 2 dynetrekk som jeg skal rive opp og hekle av bare jeg får tid :)fortsatt lykke til med malejobben da

    2. Så nydelig teppe du holder på med. Er det for å ved de “nye” spisebordet og stolene? Gleder meg til å se.
      Jeg er så lite kreativ for tiden at det går på humøret løs. Håper jeg får levert praksis og eksamenoppgaver i slutten av uka slik at jeg får gjort noen kreative sprell igjen.
      Ha en goood natt fineste Englavenn
      KLemmer i massevis

    3. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3
      Så gøy at du også skal igang med teppe.
      Det er faktisk veldig fort gjort når du kommer igang 🙂

    4. martea: Tusen takk kjære deg <3 Teppet er faktisk ganske fort gjort. Det tar tid å rive, men jeg vil tro at det tar ca tre timer +/- å hekle ett teppe 🙂
      Klem fra Engla

    5. Fru Stussli: Tusen takk kjære Bentevenn <3 Hadde det ikke vært for deg hadde nok ikke jeg holdt en heklenål 🙂
      Teppet er bare "nok et prosjekt", men jeg har tenk at det blir en fotoshoot med det og den nye spisegruppen ja 🙂
      Tror fargene stemmer, men det nytter jo ikke med noe teppe under spisebordet i hverdagen her, for da tror jeg at jeg hadde måtte vasket det hver dag, hihi
      Du hadde et nydelg blogginnlegg i kveld min venn <3
      Klemmer på vei til deg fra meg

    6. annebe: Tusen takk kjære deg <3 Så koselig at du likte bildene <3
      Jeg heklet da jeg gikk på folkehøyskole for 20år siden og tok frem igjen heklenåla i fjor 🙂
      Men tepper er det eneste jeg kan, hihi

    7. Lisbeth Pedersen: Tusen takk kjære deg <3
      Håper jeg blir ferdig med kjøkkengruppen i løpet av uken 🙂

      Ønsker deg en superfin mandag!

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg