Hva er dette for noe?

God morgen kjere lesere. Det er utrolig mange vakre motiver overalt, bare man legger merke til de. I går kveld da lykkelitten og jeg var ute tok jeg bilder av sneiler, humler, blomster og …

For hva er dette? Den ser ihvertfall ikke ut som andre humler.

Vet du hva det er?

*I’m not the best but i’m trying my best*


Ønsker deg en herlig dag

Tusen, tusen takk til alle som titter innom min kreative verden 

Klem  fra Engla 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#foto #naturfoto #hobbyfotograf #humle #bie #lykkeliten #closeup #sneile #motiv #lek #snartsommer #vår #mammablogg #fotoblogg
12 kommentarer
    1. Fine bilder! Det er nok ei humle som suser – bare en annen art enn de du ser mest, og som dermed former din ide om hva og hvordan “humle” er og skal være… 🙂

    2. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3
      Forstår nå at en humle ikke bare er en humle, men jeg synes ihvertfall dette var en/ei ekstra søt humle, hihi
      Ha en fin dag!

    3. Unn Leirvåg: Så sant, så sant, jeg har bare ikke sett de før 🙂
      Jeg er jo fortsatt litt ny i Spydeberg. Det er ført nå at jeg har begynnt å se på humlene her, så det kan jo hende at det til og med er disse det er flest av her 🙂

    4. morsinunge: Tusen takk kjære deg, så koselig at du liker dem <3
      Ja kanskje det er en hannhumle. Må nok lære meg litt mer om det, for det er jo så gøy å ta bilder av dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg