Lag yoghurtis på 1-2-3

I går laget jeg yoghurtis. Lykkeliten elsker selvfølgelig is. Derfor prøver jeg å komme opp med sunnere alternativer og tenkte at yoghurt var lurt.

Jeg gikk rett og slett bare på butikken og kjøpte yoghurt,

Skjærte en liten stripe i lokket

og puttet en ispinne nedi.

Ispinnene er fra iser som lykkeliten og jeg har spist tidligere.

En time eller to i fryseren og sim salabim en litt sunnere is laget i en fei,*hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Yummy!

Ønsker deg en herlig kveld

Tusen, tusen takk til alle som titter innom min kreative verden 

Klem  fra Engla 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#yoghurtis #yoghurt #is #hjemmelagetis #hjemmelagetyoghurtis #oppskrift #dessert #enket #matblogg #lett #fortgjort #mamma #lykkeliten #mammablogg
5 kommentarer
    1. Så smart 😀 Det hadde jammen jeg spist også, om jeg hadde likt yoghurt 😀 Neida… jeg HAR spist sånn yoghurt -is fra is-barer, og det har vært godt det altså 🙂 Kanskje dette er måten for meg å begynne å like yoghurt? 😀 Håper du har en strålende onsdag 🙂 Godklemmen på vei min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg