Take a seat

Hvis gult er kult er ihvertfall dette den kuleste stolen jeg har sett. Jeg har rett og slett tatt solen inn.

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Denne gangen ble nemlig gulfargen helt perfekt!

Jeg prøvde jo først med denne gulfargen, men når dagslyset kom viste det seg at den ikke sto i stil med den kule gule traktoren i det hele tatt.

Men med bengalack ble det akkurat som jeg ville, nemlig knall gul.

Full klaff, JIIIPPIII, jeg har den gulsete og kuleste stolen jeg vet om.

Det måtte feires med deilig middag og dessert sammen med min kjære datter og min søster i dag. Eller tantis og søster`n som lykkeliten sier *hihi*

Har du hatt en fin helg?

Ønsker deg en herlig kveld!

Tusen takk for at du tittet innom 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#gjenbruk #pinnestol #gul #interior #interiør #interiör #maling #hobby #dessert #mydesign #bengalack #blogg #kreativ #inspirasjon #mydesign #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #traktor #kremmertorget #blogg
18 kommentarer
    1. Herlig gul stol! Emma har en like gul en som jeg malte da jeg pusset opp rommet hennes. Både den og nattbordet lyser opp i rommet 🙂 Slike fargeklatter gjør så mye for stemningen i et rom.
      Her har vi hatt en helg full av studier, hage og MGPfest.
      Nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt kontroll på eksamensoppgaven og det er godt.
      Ha en riktig god natt snilleste Englavenn
      Klemmer i massevis

    2. Fru Stussli: Tusen takk fine Bentevennen min <3 Nå satt vi nok og skrev til hverandre samtidig 🙂
      Jeg ble kjempefornøyd med stolen og blir glad bare ved synet, så at farger gjør en glad, det kan jeg skrive uner på 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt og heier på deg!
      Du klarer nok eksamen med glans 🙂
      Klemmer i på vei til deg <3

    3. Ja, nå var den blitt akkurat som den skulle Engla, helt så gul som den skulle 🙂 Helt som traktoren,hi-hi 😀 Da ble vel Lykkeliten glad 😀 Dere har tydelig kost dere i helga, og i kveld. Med gele og greier. Det er lenge siden jeg har spist 🙂 Den stolen er nesten litt gele-aktig den også, godteri-stol 🙂 Nå må jeg sove snart 🙂 Stor klem til deg min venn <3 Nattinatt <3

    4. frodith: Hihi, ja ikke sant 🙂 Ikke verst å ha en stol som er til å spise opp 🙂
      Gele var det jeg ønsket meg til bursdagen min på barneghagen, men etter det har jeg nesten ikke spist det 🙂
      Det var godt, og nesten en kamp om å få den siste biten her, hihi
      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3
      Nattaklemmer på vei

    5. Stolen ble kjempefin 🙂 jeg har også brukt gul bengalakk og malt et avisbord og en lampefot, du kan se begge på min instagram airin68. Snakk om farge til å bli glad av 😀

    6. airin: Tusen takk <3 Jeg har vært inne og tittet og avisbordet og lampefoten ble jo kjempekule da! Virkelig 🙂
      Det er en skikkelig gladfarge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg