Gult er ikke bare gult…det kan til og med være ukult!

Det fikk jeg erfare denne uken, for siden solen forsvant bestemte jeg meg for å male dagen gul

Men da morgendagen kom og jeg fikk se stolen jeg hadde malt i dagslys, var ikke gult så veldig kult lenger.

Denne ble på nippet til å bli spygrønn…

For når jeg “bestilte” malingen på Maxbo hadde jeg nemlig med meg den kule gule traktoren min. Jeg ville ha samme farge som på den.

Som du kan se ble det ikke akkurat sånn, så da var det bare å dra tilbake å “klage”.

Det viste seg at de ikke kunne lage den gulfargen i vanlig maling, så da endte jeg opp med bengalack. Spennende å prøve noe nytt og jeg gleder meg til å vise dere resultatet. Det som ihvertfall er sikkert er at stolen vil tåle både vær og vind da den er ferdig *hihi*

Nå er lysene tent og ostepoppen på bordet,

og jeg ønsker dere en riktig fin fredagskveld *♥*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#gjenbruk #pinnestol #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #gul #mydesign #bengalack #roser #blogg #kreativ #ostepopp #inspirasjon #rustikk #mydesign #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #traktor #kremmertorget #blogg
10 kommentarer
    1. Fru Stussli: Det er knallfint med bengalack, men bare veldig uvant å male med og dermed litt vanskelig å få det fint…men det skal bli fint til slutt 🙂
      Kos deg med din deilige ostekake Bentevenn <3

      Stooor go´klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg