Nytt lysbrett på 1-2-3

Jeg elsker som kjent gjenbruk og her har jeg laget meg et nytt og sommerlig lysbrett.

En gammel ramme, litt spraylakk og en fin serviett = Nytt lysbrett på 1-2-3


Blomstervasen er en babysaftflaske, som jeg har sprayet med frostspray fra Biltema og med rub-ons fra hobbybutikken.

Lysestakene og den søte sukkertøyskåla kan du lese mere om *her*

De nydelige blomstene fikk jeg av min kjære mor forrige helg, en de står like fin enda.

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden
#bruktfunn #hjertekarameller #interiør #gjenbruk #ide #diy #sds #hobby #ideer #blomsterpotte #gjørdetselv #papirpose #kreativt #kreativ #redesign #tips #inspirasjon #diyinteriør #reuse #håndlaget #rubons #dekor #interiørblogg #blogg #hobbyblogg #spraylakk #kongler #helg

#bruktfunn #hjertekarameller #interiør #gjenbruk #ide #diy #sds #hobby #ideer #ramme #gjørdetselv #lysbrett #kreativt #kreativ #redesign #tips #inspirasjon #diyinteriør #reuse #håndlaget #rubons #dekor #interiørblogg #blogg #hobbyblogg #spraylakk #lysfat #turkis
15 kommentarer
    1. Herlighet så morro, liker godt gjenbruk selv. Det er så mye man kan gjøre bare man bruker fantasien godt! 🙂
      Ha en kjempe fin mandag videre! <3

    2. rikke95: Tusen takk <3 Ja deter jo uendelige muligheter bare man slipper fantasien løs 🙂
      Ønsker deg en herlig mandag videre!
      Klem fra Engla

    3. Herlig! Jeg elsker fargen <3
      Nå har jeg vært borte fra blogg hele helgen så jeg må prøve å få lest gjennom alt jeg har gått glipp av 😀 Håper du har hatt en strålende helg!
      Stooor klem til deg

    4. Jeg kjøpte frostspray etter jeg leste om det på bloggen din, ante ikke at det fantes, og har fornyet og forandret mange triste glass etter det:)

    5. Så fint brett Engla 🙂
      Masse fine farger hos deg nå 🙂 Håper du har en fin dag Engla, her er uka i gang 🙂 Stor klem fra meg <3

    6. cuskima: Tusen takk kjære deg <3 Hode mitt er proppfullt av "gode" ineer hele tiden, så noen ganger kan det nok også bli for mye av det gode, men dette ble jeg veldig fornøyd med 🙂

    7. Susns sang og smurferi, fjoll : Tusen takk snille Susn <3
      Kanskje du også skal ta inn denne farven 🙂
      Ønsker deg en herlig kveld!

      Klem til deg fra meg <3

    8. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3 Dette har jeg hatt i tankene lenge, men har bare ventet på den rette ramma 🙂
      Man kan jo også ha et bilde nedi eller en fin tekst, ihvertfall gøy å bruke ramma på en annen måte 🙂

    9. frodith: Tusen takk fineste frodith <3
      Ja nå er det fargerikt felleskap her, hihi
      Dagen min har vært super og det håper jeg din også har vært 🙂

      Ønsker deg en herlig kveld!

      Klemmer på vei <3

    10. tujanka: Så gøy 🙂 Tusen takk for tilbakemeldingen 🙂
      Da må du jo bli med neste gang jeg utfordrer dere til å vise frem noe 🙂

    11. Fru Stussli: Tusen takk søte Bentevenn <3
      Helgen har vært herlig fra ende til annen, med massevis av utetid og litt tid til kreative innesprell da lykkeliten har tatt formiddagsduppen sin 🙂

      Håper du har hatt en fin helg og start på uka.

      Ønsker deg en herlig kveld!

      Klem fra Engla

    12. <3
      eg er flinkere på større ting, mer sånn spisestue variant, kjøkkenutforming osv ,men ikkje sånne mindre prosjekter - stilige, gøye og kule som dine <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg