Engla som naturfortograf – humblebee_close_up

Jeg har blitt veldig glad i å ta bilder og knipser i vei så fort jeg ser noe spennede og det er jo ganske ofte siden vi er så mye ute. Alle mine bilder er tatt med iphone.

I dag fikk jeg øye på denne søte krabaten og du verden hvor søt den egentlig er  Jeg som trodde jeg var livredd for alle insekter får jo nesten lyst til å ha denne som kosebamse, *hihi*

Sånn, nå er det på tide å tørke snuten, eller truten eller hva den nå har..*hihi*


Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

 

#foto #naturfoto #hobbyfotograf #humle #humblebee #løvetann #closeup #gul #narur #utelig #hobby #vår #helg
16 kommentarer
    1. Utrolig fine humlebilder 😀 Ja, det var bamsen sin det 😀 Jeg vil også ta sånne bilder 😀 OG det skal jeg nok 😉 Ser du har kost deg i dag. og det gleder meg min venn <3 Jeg har kost meg med hekling, snart ferdig med kjolen 🙂 Toppen som skulle bli kjole.. er nedenfor rumpa hvertfall nå 🙂 Sitter som støpt 😉 Ha en fin kveld og godklemmen på vei over med il-bud <3

    2. frodith: Tusen takk vennen min <3
      Ja i dag har vi kosa oss kjempemesse ute. Har bare vært innom for å spise middag og sove en dupp, ellers har vi kosa oss ute 🙂
      Revet filler og heklet har jeg også gjort i sandkassa, hihi
      Spennende meg kjolen din, jeg gleder meg til å se <3
      Ønsker deg en super kveld videre!
      Go´klemmmer på vei til deg
      Ps. i går lekte vi med supermann 😉

    3. Elin Slåen: Hihi, jeg er jo egentlig litt redd alt som summer, men jeg utfordrer grensene mine da jeg tar bilder 🙂 Denne ser jo urt som en skikkelig kosebamse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg