Noen av helgens “gjør det selv” prosjekter

Inspirert av blomsterfinn på god morgen Norge og alle andre som har “papirposepotter” og lykter måtte jo jeg lage meg en. Jeg brettet en kant øverst, krøllet sammen arket limte det rund et glass og brettet i bunnen. Vipps så har jeg det som “alle” andre har også, nemlig papirposepotte. 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Jeg har spist alt for masse gotteri i helgen, men fant ut at siden de heter hjertekarameller er de sikkert bra for hjertet også *hihi*

En søt liten skål til å ha hjertekaramellene i er mitt nyeste bruktfunn.

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Vi har vært ute og plukket massevis av små kongler, for i år vil jeg slippe å plukke opp gamle rester når desember kommer…

Til slutt et bilde av en lysestake som var hvit, ganske shabby og lå i gratiskurven på bruktbutikken.

Litt maling og rub-ons på, så ble den god som ny. 

Gjenbruk er GØY!

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#bruktfunn #hjertekarameller #interiør #gjenbruk #ide #diy #sds #hobby #ideer #blomsterpotte #gjørdetselv #papirpose #kreativt #kreativ #redesign #tips #inspirasjon #diyinteriør #reuse #håndlaget #rubons #dekor #interiørblogg #blogg #hobbyblogg #spraylakk #kongler #helg
11 kommentarer
    1. jeg såg den ideen med papirposer,enkelt og fint om det ikke skal koste skjorta å dekorere med litt nytt i hjemmet,lysestaken ble også fin og passet jo perfekt til ditt interiør:))den vesle skålen var et virkelig sjarmerande bruktfunn,ja gjennbruk er gøy.

    2. fruensvilje: Tusen takk kjære deg, ja dette var enkle og dekorative gjør det selv prosjekter. Vet ikke hvor lenge jeg kommer til å beholde papirposen, men da har jeg ihvertfall prøvd det også, hihi
      Den søte lille skålen ga jeg fem kroner for og det er den ihvertfall verdt <3

      Ønsker deg en riktig god natt fineste Connie.

      Nattaklem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg