Kjøpmannsdisken i ny drakt

Denne har jeg jo holdt på med en stund og med gode råd og innspill fra dere, ble resultatet turkis med en grønn skuff.

Jeg elsker denne fargen og synes den er så utrolig frisk og fin.

Den grønne skuffen var jeg jo veldig usikker på, men med kart på dørene synes jeg det ble litt tøft. Det er jo grønt i kartene også.

Kartene festet jeg med decoupagelim.

og som du ser på datoen her, så er det noen dager siden den ble ferdig.

Beina beholdt jeg hvite denne runden også, *hihi*

Jeg ble superfornøyd og synes det er gøy å ha skapt noe som ingen andre har maken til.

Men nå er jeg spent…hva synes du?

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #kjøpmannsdisk #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #håndlaget #mydesign #hobbylakk #redesign #blogg #kreativ #grønn #inspirasjon #craft #recycle #kart #mydesign #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #map #decoupage #blogg
16 kommentarer
    1. fargen er jo magisk lekker vet du :)) kartene ble kule også:))
      men du søte deg har spurt deg før,men finner ikkje det noen stder om du har skrevet om det utrolig snadre gulvet ditt?
      ha en super tirsdag 🙂 nattinatt 🙂 <3

    2. Dette blei jo fantastisk. Kva måling brukar du? Eg har etter inspirasjon frå deg, måla eit lite sofabord mørk turkis. Du anbefalte akrylmåling og det brukte eg med godt resultat.

    3. Herlig!! Den grønne skuffen bare stråler. Turkis er nydelig, men den grønne og kartet er det som får skjenken til å virkelig stikke seg frem <3 Jeg elsker den!
      Du er så flink!!
      For tiden har jeg jo nesten ikke ledig tid, men jeg henter masse inspirasjon fra deg og når jeg bare er ferdig med alt skal jeg jammen skape noe jeg også 😀
      Ha en finfin tirsdag kreative, gode Engla
      Mange klemmer

    4. eirin sandø: Jeg har brukt en maling som heter Harmoni for panel og dør fra Maxbo. Jeg kommer til å lage et eget innlegg med alle fargekodene jeg bruker snat også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg