Jiippii, endelig kan jeg overta lykkelitens gummistøvler

Ikke alle blir like glad som meg da barna endelig har vokst ut av gummistøvlene sine…, men jeg håpet (nesten) at lykkeliten hadde vokst fra sine. For jeg hadde nemlig en plan..*hihi*

Først vaske de, så spraye de,

og til slutt plante blomster oppi de,*hihi*

Så i går ble det nye gummistøvler på lykkeliten, som ble testet ut på skogsturen vår i dag.

Da fikk vi jammen se årets første marihøne også.

Synes du det ble fint med blomstrende støvler? 


Ønsker deg en herlig kveld!

Tusen takk for at du tittet innom 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

#gjenbruk #støvler #gul #interior #interiør #interiör #maling #hobby #foto #mydesign #spraylakk #blogg #kreativ #inspirasjon #gummistøvler #diy #interiørblogg #marihøne #skaperglede #skogstur #blomster #stemorsblomster #gulterkult
14 kommentarer

Siste innlegg