Mange nye duppeditter i hjemmet for 0,- kroner

Den siste uken har jeg fått masse nye duppeditter til hjemmet. Naboen hadde en boks med turkis spray stående og da skjønner du sikkert hva jeg måtte gjøre…

Friske fine lysestaker som matcher min “nye” kjøpmannsdisk *hihi*

I påsken var jeg så heldig å vinne et gavekort på 1000,- kroner fra Makeroom, en nettbutikk med masse spennende. Jeg bestillte jeg blant annet gryteklut og vott, lysestake og noen fine servietter.

Masse nytt som ikke har kostet en eneste krone, enda jeg ikke har hatt bursdag en gang  *hihi*

Jeg pleier aldri å vinne, så min første tanke var å, nei, da får jeg ihvertfall uhell i kjærlighet, men droppet fort den tanken, for den største og beste kjærligheten for meg, er den jeg har til barna mine og den forsvinner ikke selv om jeg har vunnet. Dette er faktisk andre gangen på noen få måneder, for jeg vant ei flott veske fra flinke Lisbeth Pedersen her på bloggen for en liten stund siden også. 

Har du vinnerlykke?

Ønsker deg en herlig dag

Tusen, tusen takk til alle som titter innom min kreative verden 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #gjenbruk #ide #diy #hobby #ideer #gladfarger #gjørdetselv #fargerikt #kreativt #kreativ #vinnerlykke #redesign #carpediem #turkis #maling #spraylakk #tips #inspirasjon #lysestake #dekor #interiørblogg #blogg #hobbyblogg #kunkurranse #bloomingville #makeroom
6 kommentarer
    1. Ikke så STOR vinnerlykke akkurat, men her inne på bloggene har jeg vunnet litt av og til 🙂 OG det er moro altså. SÅ fine de nye lysestakene ble Engla, passer perfekt hos deg <3 Nå skinner sola, og jeg skal en tur ut, selv om det er kaldt. Skal handle garn og gå på kafe 🙂 Deilig fredag 🙂 Håper du har en fin fredag? Stor klem til deg min ven <3

    2. så vakre dubetitter du har fått til hjemmet :))det skal ikke så mye til da.
      Når det gjelder vinnerlykke så har jeg normalt ikke det,men jeg var heldige i går på basaren da 🙂

    3. Så mye fint du har skaffet deg for 0 kroner 🙂 Jeg har ikke hatt vinnerlykke før, men i påsken vant jeg en konkurranse til en verdi av 5100 kr 🙂 Skal blogge om det senere 🙂 Tror jeg er inne i en veldig god vinnerlykkeperiode, så nå er det bare; “bring it on” ;)) Ha en finfin fredag!

    4. har vunnet både kalendergave og påskeegg av skjønneste Frodith så eg er litt heldig innimellomda;)
      Vant ecco sko på en annen blogg,men da eg fikk dem er det feil modell og feil størrelse :/

    5. Så heldig du er da 🙂 Jeg har nok ikke så mye vinnerlykke utenom i vinlotteriet på jobb 😉 Der vinner jeg rett som det er. Men ville heller vunnet litt i Lotto eller sånt 😉 Ha en flott helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg