Fortsatt mulig å stemme frem din FAVORITT blant mine leseres kreative gjenbruksprosjekter!

Først vil jeg bare si WOW, tusen takk til alle som tittet innom i går!!! Ekstra gøy er det at så mange ga sin stemme til leserenes flotte bidrag.

Denne flotte lampen til Liss Waldenstrøm utpekte seg i går, men mye kan endre seg og fristen for å stemme frem en favoritt har jeg satt til kl 22 i kveld.

Har du enda ikke tittet på alle de flotte bidragene vil jeg ihvertfall anbefale deg å gjøre det nå, for her er det masse inspirasjon og gode ideer å hente.

Alle bidragene finner du *HER*

Selv skal jeg prøve å få ferdig kjøpmannsdisken min i løpet av dagen. Må vel frem med kartene her også *hihi*


Nok en gang, Tusen, tusen takk til alle som titter innom og tusen takk til dere som gir deres stemme♥ Sist men ikke minst Tusen takk for alle  de flotte bidragene! 

Ønsker DEG en herlig dag!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

#utfordring #konkurranse #interiør #gjenbruk #ide #diy #sds #hobby #ideer #søm #gjørdetselv #premie #kreativt #kreativ #hekle #redesign #røft #tøft #søtt #paller #tips #inspirasjon #møbler #diymøbler #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor #interiørblogg #blogg #hobbyblogg #kart #decoupage #turkis “male
4 kommentarer
    1. Det er så herlig med kjøpmannsdisken i den fargen og sammen med de andre fargerike tingene er det bare kjempefint 🙂 Elsker alle fargene, og sikker på at Lykkeliten er strålende fornøyd med livet i dette fargeglade huset 🙂 <3 Håper du koser deg i dag, selv om det er LITT kaldt 🙂 Snart langfri her for meg, og jeg gleder meg til å sove, og kanskje ta en fotosafari 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    2. frodith: Tusen takk snille gode frodith <3 I dag har vi kosa oss MAX og jammen ble kjøpmannsdisken ferdig også 🙂
      Jeg blir veldig glad av å omgi meg med farger og er superduperkjempeglad for at den hvite tiden er forbi 🙂 Nå er det farger over alt både inne og ute og går man en runde i butikkene er det massevis av gladfarger igjen der også 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3

      Nattinattaklemmer på vei til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg