Sol ute sol inne, sol i hjerte sol i sinnet…

I dag har jeg hatt en rydde og kaste dag. Greit å gå gjennom ting som bare ligger og ikke blir brukt. I en pappeske fant jeg igjen noen gamle putevar som ikke har vært i bruk de siste fem årene ihvertfall. Men det var sommerfugler på dem og jeg elsker jo sommerfugler. Så da måtte jeg prøve å sprite de opp litt i stedet for å kvitte meg med de.

Frem med tekstilmalingen og de grå sommerfuglene ble dekket i alle regnbuens farger. Men på den ene puten brukte jeg bare gult på. For gult er fortsatt veldig kult her, selv om påsken er slutt. *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Hvis du tar en ekstra god titt på bildet under ser du at det siste settebordet har blitt gult. Jeg har ikke vist det frem enda, for det er ikke helt ferdig, men gult blir det.

Siden overskriften er sol ute sol inne må jeg jo vise et bilde fra dagens trilletur også. En av landelivets gleder er å få sauer, kuer og hester på nært hold, også TRAKTORER da, *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

 

 

#gjenbruk #sommerfugler #tekstilmaling #interior #interiør #interiör #diy #hobby #håndlaget #mydesign #puter #putetrekk #putevar #settebord #landelivet #blogg #kreativ #sauer #giveaway #inspirasjon #recycle #konkurranse #hobbyblogg #foto #vår #turkis #bragolin #gråtebilde
12 kommentarer
    1. De ble fine, smart med tekstil-maling da 🙂 Skal du fortsette med dem som putevar, eller skal de bli noe annet nå etterpå 🙂 Herlige landlige livet, sauer og kuer og fine landeveier å trille på 🙂 Tror jeg må rydde litt her snart jeg også, så kanskje huset hadde blitt større 😀 Ha-ha 😀 Klemmeribøtterogspann <3

    2. Du er fortsatt så kreativ,dei putetrekka ble jo kjempefine og settebordene dine noen skikkelig glamøbler :)sauer er noen koslige dyr som jeg liker godt,og så koselig når dei første får komme ut om våren

    3. Så spennende med tekstilmaling!! Det har jeg sett før og det blir så tøft. har ikke prøvd selv enda 🙂
      Moro å lære noe nytt!
      God natt fineste Englavenn
      Klemmer

    4. frodith: Tusen takk frodith-vennen min <3 Jeg har de som puter i sofaen nå ja 🙂
      Men jeg klarte å bikke malingen på den ene, så den måtte innom vaskemaskinen og henger derfor til tørk 🙂
      Hihi, ja jeg har nok en stor jobb forran meg hvis jeg skal få leiligheten større også 😀
      Men jeg fikk ut to stoler som jeg har pusset opp i helgen. For de ville min gode venninne i Trysil ha, så nå ha jeg to stoler større plass, hihi
      Håper du har hatt en fin dag vennen <3
      Klemmer på vei

    5. fruensvilje: Tusen takk Connie 🙂
      Ja jeg liker å holde på, så jeg har alltid noe på gang, hihi
      Det er så koselig å se på dyrene nå og lammene er jo så søte når de løper etter mamman sin og vil ha melk 🙂

    6. Fru Stussli: Ja det er kjempegøy 🙂
      Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre noe helt annet, men malingen var bare for lyse stoffer og jeg hadde bare mørke puter. Da ble det noen gamle som ble nye i stedet 🙂
      God natt Bentevenn <3
      Nattaklemmer på vei

    7. sneaktittet på diskusjonen om større leilighet ahaha, ja da må eg rydde ut MYE for det er så mye eg elsker. Datteren min deimot har vært fantastisk flink -hun har ryddet ut klærne sine og fyllt 2 store sånne plastposer til plastboss full med klær og sko.
      Burde kanskje bli inspirert av deg søte Engla og min vakre datter <3
      Har allerede gitt bort endel vanlige poser med klær og en koffert og en bag med gubbens klær.
      neste blir kjøkkenting og serviser og slike ting som skal sorteres. Eg har masse sengetøy,men lite som er så gammelt at det kan bli teppe og endel farger eg syns ser kjipt ut som teppe hahaha,men er helt ok som sengetøy.
      Gubben er mr simplicity, han liker ingen pynt og alt skal være enklest mulig og helt kvitt ,metall og sort og overhodet ikkje intressert i redesign og shabby cchic og antik og slikt som eg elsker,så neste gang blir muligens han byttet ut istedetfor sofaen da han liker ingenting 😛
      Derfor er alle hans sengetøy kjempekjedelig hahaha og ingenting til tepper desverre
      klemmeting <3<3

    8. cuskima: Hihi, jeg tror ikke du kan lære mye av meg, for jeg er et hamster 🙂
      Her samler det seg fort opp, men klær er jeg flink til å gi bort.
      Men du verden så godt det føles å kvitte seg med det som ikke er i bruk, for det blir jo bare i veien…
      Ta vare på gubben og kjærligheten du. For hvis den er der betyr det så uendelig mye mer en ting, for ting er ting om de er aldri så fine, hihi

      Nå roper sengen på meg, men jeg ønsker deg en riktig god natt 🙂
      Go´nattaklem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg