Rykende ferskt og proppfullt av D-vitaminer!!!

I dag ble jeg ferdig med enda et teppe. I tillegg til å være i en av mine favorittfarger er det også proppfullt av D-vitaminer, for her har solen sendt sine stråler til hver eneste maske *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Fanget fullt av teppe. De siste rundene ble ganske tunge, men jammen er det gøy. Har du også lyst til å lage å hekle deg et teppe finner du min trinn for trinn beskrivelse *HER*

Her har vi virkelig kosa oss ute i helgen. Strømpebuksa og lua er dytta langt inn i skapet og teskjortene har kommet frem igjen. Jeg elsker sommer og sol og disse dagene har vært en herlig forsmak på den årstiden vi går inn i. 

Herlige utedager for store og små,

både tobente og firbente.

Tarzan naboens katt fulgte nøye med på heklingen, eller kanskje det var “garnnøstet” *hihi*

Helg er snart ved veis ende og jeg håper din helg har vært like fin som min 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #giveaway #inspirasjon #craft #recycle #konkurranse #tarzan #diy #diyteppe #diyragrug #katt #hestehov #hobbyblogg #foto #vår #turkis
22 kommentarer
    1. Hei hei min venn 🙂 Der var du igjen 🙂 Du har heklet deg gjennom helgen ? 🙂 Den rya ble veldig fin og ser skikkelig myk ut 🙂 Herlige farger. Og han Tarzan der får bare passe seg, for de “nøstene” dine er nok i største laget for han 😀 Her har det også vært sol, og jeg har hatt to fine og aktive dager 🙂 Godt med så fint vær <3 Vi trenger lyset og vitaminene ja 🙂 Stor god klem til deg min venn <3

    2. Så fin den ble!! Kattene her elsker nyhekla filleryer og legger seg der hvis de får sjansen 😀
      Jeg har en diger fillerye ute på platten her. Deilig på bare foter nå når vi har litt varme.
      I dag har jeg heklet med pinne 2 så den er bittelitt mindre enn din 😀 Egentlig liker jeg ikke å hekle med mindre enn 4…
      Ha en fortryllende natt fineste Engla
      Mange nattaklemmer

    3. nydelig teppe deilig fullt av D vitaminer <3
      Vi har kost oss i dag på terassen og mange andre steder med vårt kjempehyggelige besøk klemmeting nattinatt <3

    4. Å fargen på denne ble kjempefin! Skal si du er flittig og får ferdig den ene etter den andre. Men det er gøy å ha noe å gjøre også da. Og så er det jammen herlig å kunne sitte ute og nyte sol og fine dager 🙂

    5. Ann: Tusen takk 🙂
      Ja det er utrolig deilig å sitte ute nå. Jeg har lett for å bli rastløs hvis jeg sitter uten å gjøre noen ting, derfor er det veldig greit å sitte å hekle 🙂
      Ønsker deg en herlig dag!
      Klem fra Engla

    6. frodith: Hei vennen min <3
      Jeg hekler bare litt nå og da, og plutselig er det ferdig 🙂 Noe av stoffet var det jeg rev da du var her.
      Nå er det visst bare å nyte godværet, for det sies at det skal bli kjøligere igjen.
      Ønsker deg en herlig dag fineste frodith <3
      Stoooor go´klem til deg vennen <3

    7. cuskima: Ja jeg tullet veldig med disse vitaminene, så jeg har nok rett og slett fått vitaminsjokk, hihi
      Men nå har jeg redigert fra c til d-vitaminer 🙂
      Så bra at dere også har hatt en fin helg <3
      Ønsker deg en herlig mandag!
      Klemmeting <3

    8. frustrertfrueihouston: Tusen takk snille du <3 Dette er veldig fort gjort, det er derfor jeg elsker å holde på med det 🙂
      Jeg hekler ikke så mye, men det blir bare store resultater , hihi

      Ønsker deg en herlig mandag!

      Klem fra Engla

    9. fruensvilje: Tusen takk snille du <3
      Di siste dagene har vært helt fantastiske, men da sies det at det skal bli kaldere, så da er det bare å nyte så lenge man kan 🙂
      Ha en fin dag fine Connie!
      Klem fra Engla

    10. jjajaja eg forstå hva du mente :))) og det er alltid det viktigste :)))
      Her er det sol,men neppe så varmt som i går-vi koser oss og nyter hver eneste grad, for de har lovet nattefrost nå i uken :PP
      klemmeting <3<3

    11. ladyaugust: Hihi, ja de har lett for å havne på lyre plasser, så det er greit å ha to, ihvertfall, hihi
      Kos deg og nyt kvelden fineste Landy <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg