Jeg som trodde kreativitenen hadde forlatt meg, igjen…

Noen dager er hodet tomt for ideer og jeg har ikke lyst til å skape noe…Ikke lyst til å blogge heller…men så etter en dag eller to plopper ideene opp igjen. Den ene “bedre” enn den andre og i dag har jeg hatt en sånn dag igjen. Heldigvis *hihi*

Det startet med at jeg dro frem malingsspannet med denne nydelige turkisfargen. Mellom malingsstrøkene måtte jeg jo også finne på noe, så da laget jeg en ny lysestake av fjorårets 17. mai bilde av lykkeliten og meg.

Så nå har jeg to, eller det vil si min datter skal få den med hunden i, for det er hennes Romeo.

Spraye litt..

Male litt igjen…Nå er det kjøpmannsdisken som står for tur. Tuskisfargen ble nydelig, men den grønne er jeg veldig usikker på. Den ble fin på settebordene, men jeg vet ikke om den ble så fin her…Hva synes du?

Jammen fikk jeg tid til en oppdagelsestur også, men noen hadde visst vært der før meg *hihi*

Nok en herlig vårdag er snart ved veis ende og jeg håper din dag har vært like fin som min 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

#interiør #hekling #gjenbruk #oppussing #maling #interiørblogg #hobbyblogg #turkis #giveaway #konkurranse #håndarbeid #natur #solskinnsvær #foto #diy #gjørdetselv #redesign #vår #hvitveis #blomster
15 kommentarer
    1. syntes du er flink med farger:) jeg hadde aldri turt å kombinere disse to, men nå har jeg tittet på det en stund og konkuldert med at det var ganske stilig, og om hele disken blir kun turkis så kan d kanskje bli litt mye av d gode ? og ut i fra tidligere bilder ser d ut til at du har endel friske innslag med farger og det hele vil bli en kjempe tøff, og ikke minst annerledes helhet ! 🙂

    2. morsinunge: Tusen takk for at du deler dine tanker med meg, for jeg ser meg blind på det jeg holder på med 🙂
      Jeg kommer nok til å bruke kart på denne også tror jeg, så brytninger blir det alikevel. Hmm prøve å male resten og la det være litt grønt så lenge 🙂
      Koselig at du titter innom og ekstra koselig med dine tanker 🙂
      Sov godt min venn <3
      Nattaklem til deg

    3. Jeg synes det var kjempefint med den grønne midt i der jeg 🙂 brekker løs på de andre fargene 🙂 Tøft 🙂 Du trenger ikke være redd kreativiteten er borte, den ligger nok der og lurer hele tida 🙂 Men den trenger kanskje en liten pause bare den også 😀 Noen timer 😉 Håper dagen din var god i går, jeg merket det var stille på deg, og jeg gikk tidlig å la meg 🙂 Håper torsdagen blir kjempefin <3 stor klem til deg min venn <3

    4. Engla det var en frisk kombinasjon av farger. Med det samme var jeg som deg litt usikker på den grønne, men jeg liker den. I det rette rommet blir det den kjempefint! Modig og morsomt valg!
      Ha en superfin og kreativ dag 🙂
      Mange vårklemmer

    5. frodith: Tusen takk for gode ord vennen min <3
      Godt å få litt innspill og da var det jo veldig lurt å spørre her 🙂
      Var usikker på om jeg skulle få til noe her i går, så jeg var faktisk ikke på bloggen før halv elleve... Da var det bare å skrive ferdig dette og hoppe til sengs 🙂
      Ønsker deg en superduper dag fineste frodith <3
      Go´klemmer på vei til deg

    6. Fru Stussli: Tusen takk kjære Bente <3
      Så godt å få litt tilbakemeldinger 🙂
      Jeg måtte jo bare prøve meg med grønnfargen, men synes den så så annerledes ut her en på bordene...kkkanskje den er det også..
      Men jeg går nok for å boholde den på noen av skuffene, også forandrer jeg bare til slutt hvis jeg fortsatt har blandede følelser 🙂

      Ønsker deg en herlig dag min venn <3

      Solskinnsklemmer på vei til deg

    7. fjellgeitbundingen: Jeg er jo ingen ekspert, men vil tro at det går bra. Jeg hadde ihvertfall prøvd det selv 🙂
      Det er jo billakk og da bør den jo tåle en del.
      Men mitt råd er å spørre hos forhandleren. Lykke til 🙂

    8. Syntes det er kult at du tørr og bruke så mange farger i interiøret ditt! Bruker kart og annet som ingen av oss andre hadde tenkt. Du er flink til å inspirere:) Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg