Et laken = Ny hekleduk til trommelbordet

I går da lykkeliten tok formiddagsduppen sin laget jeg en ny duk til trommelbordet mitt.

Gøy å pynte litt ute også 🙂

Stemorsblomsten er den samme som har vært med på bloggen gjennom vinteren, for den har faktisk overvintret ute.

Her er det enda en som titter opp mellom steinhellene, så det er tydelig at akkurat denne ene stemoren ville slå røtter hos meg

 Litt upraktisk med en hvit duk ute kanskje, men siden det i utgangspunktet er ett laken kan den jo både klores og vaskes på 60 grader. Skulle den få flekker som ikke går av er det jo bare å farge den i den fargen jeg vil.

Hvis du også har lyst til å lage noe lignende finner du fremgangsmåten her →– steg for steg

Jeg ha kjøpt noen stemorsblomster også da, så nå er sykkelen klar for sommeren *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ønsker deg en fin påskeaften!

-♥- Husk at å nyte øyeblikket er mye viktigere enn å planlegge hvor fint alt skal bli -♥-

Tusen takk for at du tittet innom

Klem fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

#diy #hekling #uterommet #filler #hekleduk #filleduk #hobbyblogg #hage #stemorsblomster #håndarbeid #virka #gjenbruk #redesign #interiør #interiørblogg #giveaway #konkurranse
13 kommentarer
    1. utrolig koselig pyntet,ja dette er en god uteduk,stødig om det blåser litt og fin å se på :))stemorsblomser er noen små velsignelser,og like vakre fra år til år,helt utrolig at den had spiret hos deg hele vinteren da

    2. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3
      Jeg er veldig glad i stemorsblomsten, for de er holdbare og nydelige å se på. Det med holdbarhet har de jo virkelig bevist nå 🙂

    3. elsker stemorsblomster 🙂 Nå etter påske skal eg på plantasjen og handle inn til utepottene mine. Alle blomstene mine døde der ute i er voldsomt regnskyll i vinter, alt råtnet da nabeons terasse likssom drypper ned på der blomstene står.Og eg flytet dem jo,men da var de tydeligvis drunket alt :((
      Enste som har overlevd der ute er lyng på veggen og en sånn slvgreie som eg trodde var død,men glemte å kaste
      kose deg supermasse i dag i solen
      klemmeting <3

    4. Fint med sykkelen med blomster på 🙂 Og så klart fin duk. Tar du veldig smale remser da? 🙂 Jeg vurderer å lage noen nye vesker igjen, har vært litt slapt her en stund… Hekler ingenting nå… Ikke rye engang.. Jeg har vært en bitteliten tur ut på kafe, men er fremdeles litt pjusk, småforkjøla, så er greit i sofaen også 🙂 Vinduet åpent og mye god luft på vei inn likevel 🙂 Ha en fin-fin dag min venn <3 klemmer på vei <3

    5. cuskima: Ja stemorsblomster er herlige også er de så lettstelte 🙂
      Jeg har masse stemorsblomster hvert år.

      Ha en finfin dag fine du <3
      Klemmer i vei

    6. frodith: Ja ikke sant 🙂
      Du har jo til og med sett den i virkeligheten du nå 🙂
      Kanskje du kan lage veske av sengetøy også, for ja da er det bare å lage smalere strimler 🙂

      Ha en fortsatt fin dag fineste frodith <3
      Stor go´klem

    7. Hei på deg 🙂
      Utrolg flott blogg som jeg gleder meg til å følge, vi er venner på Insta 🙂
      Den er så vakker 🙂 Jeg har sett på insta`n din og fant ut at du hekler sore runde gulvtepper oxo;)
      Min mormor heklet slike på 60 og 70 tallet , så når jegså hvordan du laget dine begynte de gode minnene å strømme på ,og tengte på min herlige mormor når hun laget slike <3
      Dette at du deler dette betyr så mye for meg , så tusen hjerelig takk 🙂
      Håper du får en kjempefin dag og nydelig sommer videre 🙂
      Mvh Laila 🙂

    8. Laila iren: Tusen takk for dine gode ord <3
      Så koselig at jeg kan være med å bidra til at gode minner dukker opp 🙂
      Kanskje du også plutselig sitter der med et gulvteppe i fange. Gøy hvis du deler det i så fall 🙂
      Ønsker deg en herlig sommerdag!

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg