Min datters hund i glass og ramme

Se det er Romeo jo!!!

Dette likte lykkeliten, og var veldig klar for å ta flasken da jeg skulle prøve å få tatt bilder av dagens kreative kromspring.

Det eneste jeg har gjort er å ta meg en øl, ja for jeg måtte jo det når jeg fikk denne gode ideen *hihi*

Vasket flasken og rullet sammen et bilde som jeg puttet ned i flasken. Jeg passet på at flasken ikke var helt tørr, for da festet bilde seg lettere.

En fin måte og vise frem bildene på og en lysestake ekstra ble det også.

Til slutt satte jeg på ordet “lykke”. Hadde egentlig tenkt en lengere tekst, med rub-ons, men den ble ødelagt. Lykke passer i grunn bra, for jeg vil tro min datter blir glad for å se dette og ikke minst for å få den.

Det neste jeg skal lage blir med barna på stranden og i den flasken skal jeg også ha litt sand og skjell i også.

Gode minner i glass og ramme og en ekstra god grunn til å ta seg en øl i påskesola.

Ønsker DEG en herlig kveld!

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Tusen takk for at du tittet innom

Klem fra Engla

#diy #interiørblogg #interiør #interior #interiör #hobby #foto #kreativ #ølflaske #flaskepost #hund #papillon #mammablogg #lykkeliten #gjenbruk #redesign #upcycle #englaskreativeverden
6 kommentarer
    1. Herlig den var da 🙂 Fin ramme på en måte det 🙂 Hun blir sikkert glad når hun ser det 🙂 Og Lykkeliten så ut til å like det? 😀 Regnvåt klem fra Frodithen <3

    2. Kjempe smart og stilig:-) Blir nok veldig bra med sand opp i også. Ønsker deg en riktig god påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg