Påske i hjemmet

Jeg pynter igrunn ikke så veldig til påske, men noen gule lys og litt kyllinger her og der er det. I tilegg til at jeg har tatt frem fastelavensriset igjen *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Siden jeg har pollenalergi er det bare tørre kvister, selv om løvet faktisk begynner å bli grønt her.

Nå har endelig min elste sønn kommet hjem og jeg nyter dagene med den lille flokken min samlet. Min datter bor like ved, så hun er også innom hver dag.

Godisen er på plass i alle kriker og kroker og i går fant lykkeiten ut at det skjulte seg små “skatter” i de fine eggene.

Han har fått sitt eget som jeg bare legger en sjokoladebit, eller litt ostepopp i, for jeg synes det er unødvendig med alt det andre til han.

Men med litt ostepopp og sjokoladebiter kommer man langt *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Sist men ikke minst

Pynten som lykkeliten har laget i barnehagen 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Pynter du mye til Påske?

Håper du koser deg og nyter dagene.

Ønsker DEG en herlig kveld!

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Tusen takk for at du tittet innom

Klem fra Engla


7 kommentarer
    1. Fantastiske dager vi har her med høy himmel og mye sol 🙂
      Vi pynter mye mindre enn deg, 3 kyllinger og 3 egg hvorav ene dro til fjells og er tilbake mandag, så enda mindre pynt :))
      kose deg med flokken <3<3

    2. nei jeg pynter ikke mye til påske,3 høner og et par duker er det som er hos oss :)) bare fargene du har gir påskestemning synes eg,veldig koselig og så festlige påskegg da :))jeg er fortsatt godtefri så det finnes nok ikke egg hos oss i år

    3. Her i Houston har jeg ikke påskepynt, men hjemme i Bergen pleier det å komme frem både kyllinger, påske duker, litt lys og små påskeegg. Så neste år er jeg tilbake i pynte”modus” igjen. Du hadde koselig pynt, og i barnehagen pleier vi plante påskeliljer med barna, og karse er nesten obligatorisk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg