Jeg bare nyter…!

Alt det vakre og magiske som skjer ute i naturen . 

Lykkeliten og jeg er mye ute, og jeg knipser i vei med mobilkameraet. Jeg føler meg nesten som et barn på julaften, for alt er jo så vakkert. Spesielt når solen skinner. Det er fasinerende å se hvordan naturen innretter seg etter været. For når det regner og er kjørlig, da ligger blomstene langflate og er helt lukket og når solen skinner da strekker de seg så lange de er.

Jeg er også veldig fasinert over trærne her, for de er ikke bare høye, men de brer seg langt utover også…Som dette treet f.eks.

I går fikk vi også øye på blåveisen for første gang i år. Et hav av blåveis.

Og ikke bare blåveis, men hvitveis også.

Jeg har sett noen få av de for noen dager siden også, men da hadde jeg ikke samvittighet til å plukke med meg noen.


Litt hekling også…Utrolig hva man kan finne på i sandkassa *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Har du hatt en fin dag?

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#blåveis #hvitveis #vår #iphone5s #foto #iphose5sfoto #blogg #natur #våriluften #lykkeliten #hekling #fillerye #solskinnsdag #naturbilder #naturfoto #tre #trær #hverdagsglede #vakkert #blomstring #vårtegn #hobby
8 kommentarer
    1. frodith: Ja det er virkelig herlig ute nå <3
      Håper du koser deg MAX på helsefarm 🙂
      Gleder meg til du kommer på heklefarm også, hihi

      Stooor klem til deg <3

    2. Så koselige bilder! Blåveis har vi ikke i Bergen, bare masse hvitveis, men den er også veldig fin. Og når man tar seg tid til å studere blomstene litt nærmere ser man hvor vakker den er i all sin enkelthet der den strekker seg opp og lyser VÅR lang vei. Jeg liker også veldig godt bilder av trær mot kanonfin og blå himmel! Kos deg videre i fin påskesol 🙂

    3. Nydelige bilder! Så deilig å ta seg tid til å se verden rundt seg. Jeg har en fantastisk reisevei til jobb, hvor jeg får se hav og bølger og himmel hver dag, utrolig herlig og veldig fint fargespill og lys noen ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg