Nytt liv for lyspæra

Opp til gleder, opp til sorger, opp å si god morgen norge…

Ved hjelp av ei saks fjernet jeg tuppen og innmaten fra pæra. Maskerte og sprayet sokkelen gul.

Selve pæren sprayet jeg med frostspray,

så festet jeg en jerntråd for å kunne henge den opp.

Til slutt festet jeg en fin tekst.

Det er fortsatt mange av dere som lurer på hvor jeg kjøper de forskjellige tingene. Frostspray og den gule sprayen er kjøpt på Biltema og rub-ons (teksten) er kjøpt på hobbybutikk.

 

“Et liv – et lite glimt av tid mellom to evigheter” er teksten jeg har satt på lyspæra. Teksten skulle kanskje ha vært litt lenger opp, men pytt pytt..

Ønsker DEG en herlig dag!

 

Klem  fra Engla ♥


#gjenbruk #rose #interior #interiør #interiör #gjenbruk #redesign #recycle #mydesign#blogg #kreativ #interiørblogg #kreativ #inspirasjon #craft #recycle #roser #diy #hobbyblogg #blog #interiorblog #upcycle #create #vaseavlyspære #vase #lyspære #vår #løv #gul #påske #quote
7 kommentarer
    1. Det er veldig smart dette med lyspærene 😀 Så Liv også gjorde noe liknende, brukte lyspærer altså 🙂 Smart. Blir så fint 🙂 Og trenger ikke være dyrt, man trenger jo bare litt småtteri, og VIPS så er det kjempfint <3 Ha en nydelig dag min venn <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg