Nå kan lykkeliten sitte på hele verden, nesten..

Ja bare se her, for i dag har jeg festet et kart på stolen hans. Kart, saks og decoupagelim er alt som skal til.

Takket være Den lokale bokhandelen, kan jeg leke meg masse med kart fremover. For det var egentlig ikke stolen jeg skulle ordne med i dag, den ble bare et tileggsprosjekt…*hihi*

Det er fortsatt settebordene jeg holder på med, og det første har jeg tenkt å vise frem i morgen.

Da jeg kom på bokhandelen og spurte etter kart, lurte hun på hva slags kart jeg trengte. Det spiller ingen rolle sa jeg, for jeg skal bruke det til noe helt annet en å lese det *hihi*

Den snille damen fikk da tak i noen gamle kart, som jeg fikk helt gratis, så TUSEN, TUSEN takk til Libris i Spydeberg for alle kartene som nå skal smykke diverse greier her.

Lykkeliten kan nå skryte av at han sitter på Goppollen, ikke vet jeg hvor det er men…:)

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg anbefale deg å titte på Leserenes egne “gjenbruks prosjekter”. For der var det jammen masse fint.

Ønsker DEG en SKJØNN kveld videre!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #mammablogg #mydesign #diy #diyteppe #diyragrug #interiørblogg #barnestol #grønnstol #hjemmelaget #kreativ #skaperglede

#gjenbruk #kart #decoupage #interior #interiør #interiör #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #mammablogg #mydesign #diy #diyteppe #diyragrug #interiørblogg #barnestol #grønnstol #hjemmelaget #kreativ #skaperglede #map #goppollen
22 kommentarer
    1. så fin stolen ble,og jeg ble nyskjerrige på goppollen hi hi,så jeg måtte finne ut hvor det var :))det ligger i ringebu og er et yndet tursted for turister :))

    2. fruensvilje: Hihi, det passer jo bra, for lykkeliten elsker å være ute og “grønnt er skjønt” 🙂 Tusen takk for informasjonen 🙂

    3. Stilig 🙂 Ble Lykkeliten glad? For nå sitter han jo på selvese Goppollen:-D Det må jo være noe 😀 Herlig ide å lage det som sete da 🙂 Og passer fint i farger og alt så klart 🙂 Ha en herlig kveld min venn 🙂 KLemmer på alle kanter <3

    4. frodith: Tusen takk søteste frodit <3 Han har ikke fått se den enda, eller det vil si den står på kjøkkenbordet og han har ikke lagt merke til det 🙂
      Vil la den stå og tørke ordentlig til i morgen, men da skal han få skyve den rundt, klatre på den, sitte på den og snu den på hodet igjen, hihi
      Ha en fortsatt fin kveld du også vennen <3 Klemmer i vei <3

    5. cuskima: Hihi, ja de gær`ne har det godt 🙂
      Stivere gardiner går ikke, for det blir så ekstremt tungt å hekle med, men du kan ta den jeg har heklet hvis du vi.
      Den er jo hvit med duse grønn, blå, rød, gultoner.
      Titt på den en gang til og gi meg en tibakemelding du 😉

    6. Kjempelykkeligmamma: Tusen takk kjære deg 🙂 Ja det er utrolig fin og dekorativt, også er det jo som regel så masse farger i dem at de lett kan kombineres med andre ting .)

      Ha en fortsatt fin kveld du også <3

    7. kjøpte noen tynnere litt stive gardiner som eg måtte klippe av nederste delen av siden de var så lanfge. Tenkte å prøve de og se om det fønket før eg satte alvorlig i gang så gir en lys og ser om det går, hvis ikkje liker eg kurven din veldig godt :))

    8. Dette ble dekorativt, og en morsom ide. Blir litt nysgjerrig på resten av kartprosjektene dine, så de gleder jeg meg til å se. 🙂

    9. For ett godt blikk du har, dette ble jo en super kombinasjon. Fargen, kartet, stolen og ikke minst det vinduerlige teppet. Så hyggelig det er med slik ekstra service. Håper du har en god dag i vente.

    10. Ann: Tusen takk, ja det er ingen sak når man møter på så hyggelige mennesker 🙂
      Var innom der i dag og viste henne bilder, så hun skulle få se hva jeg brukte de til 🙂

    11. Therese: Tusen tkk for gode ord snille deg <3 Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og lykkeliten har dratt med seg stolen over alt her i dag 🙂
      Ønsker deg en herlig kveld videre <3

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg