Det første bordet er ferdig

Nå er det første av de tre settebordene ferdig og jeg klarer jo ikke å vente med å vise det frem *hihi*

Matcher den “nye” stolen til lykkeliten.

Først vasket jeg de grundig, pusset/rubbet jeg dem med veldig fint sandpapir, før jeg grunnet to av de. Jeg vurderer å beholde det største sånn som det er. 

Det minste som nå er ferdig ble malt tuskis. På bordplaten festet jeg et kart på samme måte som jeg gjorde på stolen til lykkeliten. Det kan du lese mere om *her*

Jeg ble veldig godt fornøyd med bordet. Det jeg nå sitter og lurer på er om jeg skal male det andre i samme turkisfarge, eller om jeg skal gå for den samme grønnfargen som på stolen til lykkeliten.

Hva synes du?

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg anbefale deg å titte på Leserenes egne “gjenbruks prosjekter”. For der er det masse inspirasjon å hente.

Ønsker DEG en herlig kveld!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #settebord #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #håndlaget #mydesign #hobbylakk #redesign #blogg #kreativ #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #mammablogg #mydesign #diy #interiørblogg #barnestol #grønnstol #hjemmelaget #kreativ #skaperglede #kart #decoupage #blogg #map #goppollen #grønn
13 kommentarer
    1. jeg må innrømme att bordet ble utrolig fint da :))hvilken farge du skal velge på bord nr 2 kan jeg ikke hjelpe deg med ,uansett så blir det garantert like fint

    2. Ah, nå så jeg det du hadde skrevet litt lenger ned. Syns det hadde vært stilig med ulike farger på alle jeg, f.eks. gult og oransje på de to andre bordene..

    3. Det ble veldig fint det også da, og matcher jo stolen også 🙂 er det fra samme området? 😀 Kartet?:-D HI-hi.. Du koser deg om dagen du 🙂 Skikkelig 😀 Herlig <3 God klem til deg på denne fine torsdagen, som jeg kom meg helskinnet gjennom 😀 <3

    4. Rå stilig 🙂 👍 🗾 💯 % knall bra 😊😁
      Syntes du burde ta bord nr 2 grønn,også bruke kart med mer land på. For da får du fram landskapet veldig bra.
      Akkurat som det turkise bordet har fått fram vannet veldig godt 🙂
      Tipper det blir bra uansett hva du velger gjøre 🙂
      Stor klem fra meg 😘

    5. utrolig kreativt 😀
      eg elsker turkis men grønt er skjønt 😀
      kanskje 2 turkise bord og et grønt? eller har du en annen plan for det siste?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg