Lykkelitens grønne stol…på mitt kule-flotte-skjønne filleteppe

Lykkelitens hvite sjefsstol har i dag blitt grønn, for jeg måtte jo ha noe som matchet det rykende ferske teppet mitt. Grønnt er skjønt har jeg hørt og lykkeliten er jo bare skjønn,.Så da måtte han jo selvfølgelig få en grønn stol.

Teppet er (gult) kult, (blått) flott og (grønt) skjønt *hihi*

Denne gangen endte det på ca 110 cm i diameter og er laget av ca 3 dynetrekk.

Et skikkelig vårlig teppe. Har du lyst på dette eller noen av de andre teppene jeg har laget er det bare å ta kontakt.

Har du også lyst til å hekle deg et teppe kan du ta en titt her→Heklet gulvteppe av “gamle filler” – steg for steg

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg anbefale deg å titte på Leserenes egne “gjenbruks prosjekter”. For der var det jammen masse fint.

Ønsker DEG en SKJØNN kveld!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #mammablogg #mydesign #diy #diyteppe #diyragrug #interiørblogg #barnestol #grønnstol #hjemmelaget #kreativ #skaperglede
14 kommentarer
    1. Har faktisk veldig lyst på dette eller en sånn type vedkurv du laget engang til papirer og blader og litt strikketøy som kan stå på gulvet ved bordet uten at det ligger en haug ved bordbenet.
      sender deg en melding eg 😀

    2. Den fillerya var herlig i fargene, og du får jo litt størrelse på dem også du 🙂 Og med en så fin grønn stol på blir det liksom topp 🙂 Jeg må få tak i noe sengetøy, skal jo ha med meg litt filler i påsken regner jeg med 😀 Kanskje jeg skal tigge litt hos venner 😀 Håper du har hatt en fin dag Engla 🙂 Klemmer i massevis fra meg <3<3

    3. frodith: Tusen takk vennen <3 Ja dette teppet synes jeg også ble friskt og fint. Fikk tak i litt spreke farger igjen...ENDELIG, for det har virket som at alle har vært inne i en blå periode i forhold til sengetøy, og jeg har egentlig aldri vært så blå 🙂
      Men det må nok bli noen flere blå tepper også... Kanskje jeg har noe sengetøy til deg også 🙂 Gleder meg veldig til å se deg igjen ihverfall <3
      Nå er det plutselig natta igjen og jeg ønsker deg en riktig god natt fineste frodith <3
      Go`klemmer på vei

    4. Ja, jeg skal forhøre meg litt her og der jeg også med sengetøy, du kjøpte dine på bruktbutikk? Moro når man finner fine farger 🙂 God natt min venn <3 klemmernattaklemmen <3

    5. frodith: Gjør det 🙂
      Ja jeg kjøpte noen nå, for jeg hadde lyst på litt friske farger og akkurat den dagen var det til og med halv pris, så det kosten neste ingenting 🙂
      Nattinattaklemmer på vei <3

    6. Så frisk og fin grønnfargen på stolen til Lykkeliten ble. Og fargene i filleryen er så delikat. Jeg gleder meg til etter sommeren for da skal jeg også prøve meg på en sånn rye. Har blitt inspirert vet du. Det er en fin ting med blogg, for der kan man “stjele” gode ideer. 🙂

    7. Utrolig fint. Et kost bilde, fikk nesten til å krølle meg sammen her selv.:) Da er mye gjort. Lage slike oaser.:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg