10 000 gode ideer!!!

Ja nå når det er vår, har alle mine sanser våknet til liv. Jeg har 10 000 gode ideer som venter på å se dagens lys…lys som i lyspære for eksempel…

Denne lyspæreblomstervasen er en av dagens prosjekter. Små blomster må ha små vaser *hihi*

På dagens trilletur fikk jeg se at min favorittblomst er på vei opp. Utrolig vakker selv uten blomster. (lupiner)

En sneile var det visst der også..

Denne helgen har jeg virkelig slått meg løs med farger her,

og som du ser har jeg en god liten hjelper *hihi*

Flere bilder og fremgangsmåter kommer, men nå tittet jeg egentlig bare innom for å fortelle at i morgen vises alle de flotte gjenbruksideene. De som noen av dere sendte meg da jeg utfordret dere til å dele ideer.

Jeg GLEDER meg til å vise frem alt det kreative og fine dere har skapt ♥

 

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gul #lyspære #interiør #interior #diylyspære #diy #vase #hobby #spraylakk #inspirasjon #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #utfordring #recycle #tips #gladfarger #fargerik #påske #spraymaling #fornye #fargeglede #blogg #interiørblogg #interiorblog #lupiner #sneile #natur #vår #dråper #regndråper #mammablogg #hobbyblog #diyblog #lykkeliten
12 kommentarer

Siste innlegg