Jeg har pusset opp gamle spisefjøler

Dette er også noe jeg har funnet på bruktbutikken, og etter en grundig vask, masse pussing og en runde med malig ble resultatet ganske bra.

Det er flere som har lurt på hvor jeg har kjøpt de, og svaret er altså bruktbutikken. Med en kjærlig hånd ble de sånn som dette.

Årets farge tale (den grønne) og lillafargen er en farge de bladet etter å ha tatt prøve av min yndlingssinglett *hihi* Samme farge som jeg har i arbeidsrotekroken min.

I dag har vi hatt besøk av min søster og vi har kosa oss MAX. Har du hatt en fin dag?

 

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#antikk #bruktfunn #bruktbutikk #loppis #loppisfunn #brukt #gammel #interiør #hobby #nterior #interiör #interiørblogg #blogg #gjenbruk #stålampe #funn #fjøl #spisefjøl #maling #åretsfarge #tale
17 kommentarer
    1. Den som var så maleglad som deg. Den fargen du har på nokre av fjølene, er den turkis? Eg hadde planer å male litt med turkis, men fekk ikkje kjøpe mindre enn ein heil liter, difor slo eg det frå meg.

    2. De ble fine 🙂 Fargeglade og koselige 😀 Det har liksom vært dagen for sånt i dag, kaldt og uffent 😛 Men jeg rakk en løpetur før det hele satte i gang jeg. Og da var jeg fornøyd med meg selv selv om det bare var 2, 5 km 😀 Ellers har jeg ikke gjort stort fornuftig i dag, kun litt klesvask, middagslaging og sånt 🙂 Håper du har hatt en fin dag Engla, og at du koser deg med cheezdoodles og noe annet godt 😀 Klem til deg min venn <3

    3. Herlig herlig herlig.. Det ser so enkelt ut når du gjer det !!!! Skulle likt å få sjå på lageret ditt der du har all den flotte malinga.. Har du hobbyrom som du gjer alt dette, el leitar du fram for klar gong..

    4. Oldemorbloggen: Fargen heter tale og er blå/turkise. Jeg var så heldig å få en liten da jeg var på årets fargerike trendlunsj med norsjö 🙂
      Du kan bruke hobbymaling på tube, det er jo akrylmaling det også 🙂

    5. frodith: Tusen takk vennen, så koselig at du likte dem <3 Dagen her har vært herlig med besøk av min søster, min datter og hundene 🙂
      Jammen rakk vi en bruktbutikkrunde også, før sludd og regnet dalte ned her...
      Flink du da, som har fått til en løpetur!
      Godt og viktig å ikke gjøre noe fornufteig i bland også frodit 🙂
      Nå er det ostepopp, hver gang vi møtes og et teppe som vokser i fanget 🙂
      Kos deg og nyt kvelden <3
      Stooor klem til deg

    6. karenmarenmette: Tusen takk søte deg <3 Jeg har desverre ikke noe eget rom, så det blir litt her og der, og en egen hobbyrotekrok i gangen her. (like stor som et klesskap)
      Jeg må ta frem det jeg trenger hver gang og skynde meg å rydde det bort igjen etterpå, for med lykkeliten og våre 65 kvm er det er ikke så stor boltreplass akkurat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg