Den guleste og aller kuleste lampa??!?

Det er ihvertfall den guleste og absolutt kuleste lampa jeg har *hihi*

Bildet under ble tatt da jeg holdt på ute i garasjen, så fargen stemmer ikke helt, men den er sprayet med billakk faktisk. Så utrolig enkelt, fort gjort og ikke minst billig.

Hele lampen har kostet meg under hundre kroner inkludert en boks med gul spray. Og vet du hva? 

Jeg har enda GUL spray til overs *knis*

Samme dag som lampen ble ferdig dumpet det nyeste rom 1-2-3 ned i postkassen og se, lampen matcher *hihi*

Fargerikt og herlig, og jeg blir så glad av å omgi meg med alle disse fargene.

Tenk jeg som trodde jeg ikke likte gult…

Nå er jet spent, synes du er den ble kul eller bare ful? (ful=stygg på svensk)

Er du glad i gult?

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #stålampe #gul #interior #interiør #interiör #gulterkult #hobby #håndlaget #mydesign #kult #lampe #bruktfunn #loppis #blogg #kreativ #spraylakk #spraymaling #inspirasjon #craft #recycle #fargerikt #gladfarger #upcycle #stue #minstue #oransje #orange #sommerfugler
13 kommentarer
    1. Knallkul og knallgul 🙂 Blir du ikke glad av den lampen vet ikke jeg 😀
      Lamper er moro!
      Nå har jeg fått meg en skikkelig sykkeltur og tror jeg runder av dagen med en tur ut i drivhuset sammen med Springsteen for å plante squash 😀
      Ha en strålende fredagskveld
      Klemmer

    2. Fru Stussli: 1000 takk Bentevenn <3
      Du har jo visst at gult er kult lenge du 🙂
      Bare jeg som ikke har skjønt det før nå.
      Kanskje jeg til og ned må ta frem det gule seviset mitt fra boden 🙂
      Kos deg i drivhuset ditt og nyt kvelden <3
      Jeg har bare en blomst ute og det er stemorsblomsten som har overvintret, tross snø og kulde. I går puttet jeg den i en fin potte. Burde egentlig hatt en gul potte til den, hihi
      Klemmer i vei

    3. Kjempekul, ikke det minste ful 😀 Skal du har skjerm også? Eller sånn som den er nå? 🙂 Jeg er veldig glad i gult, og du skulle jo hatt en gul rye fra meg du 😀 men nå er de borte og du yar jo verdens fineste rye selv så 🙂 Håper du koser deg i dag Engla, fin fredag, ikke sant? Jeg skal i skogen i morgen, og det blir bra 🙂 Ha en fin kveld min venn <3 Klemmer <3

    4. frodith: Tusen takk søteste frodith <3 Ja jeg skal nok ha skjerm etterhvert, men da skal jeg bruke tid på å finne det rette stoffet 🙂
      Din gule kule rye må du jo ha selv vennen, tenk så deilig å sette føttene på da du står opp 🙂
      Jeg koser meg MAX om dagen med lykkeliten og alle mine kreative sprell og ikke minst den kuleste av alt det gule, nemlig den som skinner så fint fra blå himmel om dagen 🙂
      Kos deg og nyt kvelden min venn og kos deg masse i skogen i morgen <3
      Klemmer i vei

    5. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3 Ja den ble så balank og fin med lakken, så dette skal jeg nok prøve ut flere ganger 🙂
      Kos deg og nyt kvelden Connie 🙂

    6. Knallstilig:) Hadde aldri kommet på å bruke slike farger, men det er herlig….:)
      Nei, normalt er jeg ikke glad i gult, men det er jo en ordentlig “gla’farge”.
      Ha en nydelig og fargerik helg, Engla:)
      Klem<3

    7. herlighet for ett fint hjem du har 😀 Gjestene dine må jo bare bli glade av å komme inn i en slik fargeglad stue som du har skapt 🙂
      GOd helg 🙂

    8. Nyyydelig Engla 😀 Det er sååå friskt og herlig med litt farge i hverdagen og slike farger må man jo bare bli glad av 😀 Gooood snopdag fiiineste Engla <3 klæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg